duminică, 9 decembrie 2007

PSORIAZIS la 15 ANI -SATU MARE

Show Recent Messages (F3)

red_bubbles3: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
red_bubbles3: sunt foarte fericita folosesc ceaiul de cam 2 saptamani si imediat nu mai am in cap
red_bubbles3: si pe picioare incep sa dispara
giurgiu gheorghe: ma bucur sa aud acest lucru
giurgiu gheorghe: pe forum ai scris
red_bubbles3: nu dar deseara voi scrie
giurgiu gheorghe: e bine sa afle si altii despre cum iti merge pentru ca multi sunt descurajati
red_bubbles3: ok
giurgiu gheorghe: si nu mai cred in nimic
red_bubbles3: foarte pacat
giurgiu gheorghe: si tu , banuiesc ca pana mai ieri alataieri erai la fel
red_bubbles3: bine asta a fost si clar miau mai aparat in unele locuri unde nam avut dar numi fac griji stiu ca vor trece
red_bubbles3: da,,,,sincer da
red_bubbles3: asa eram
red_bubbles3: dar acum....
giurgiu gheorghe: de unde ai auzit de deniplant
red_bubbles3: consider ca nici nu le mai am am doar niste bubite care acuma imi trec
red_bubbles3: de pe internet
red_bubbles3: la inceput cand ma aparut boala
giurgiu gheorghe: si cum te-ai decis sa apelezi la el
red_bubbles3: mam uitat pe internet sa vad cam ce scrie despre psoriasis si era deniplant acolo
red_bubbles3: si ma uit...
red_bubbles3: iam spus la mama si tata si lam comandat
giurgiu gheorghe: a, ai inceput cu deniplant imediat dupa declansare
red_bubbles3: nuuu
red_bubbles3: am de 1 an jumate
giurgiu gheorghe: si ei nu au fost neincrezatori?
red_bubbles3: dar numai acuma am vazut de deniplant
red_bubbles3: ba da
red_bubbles3: foarte dar acum
giurgiu gheorghe: si cum i-ai convins
giurgiu gheorghe: sunt curios
red_bubbles3: cum le zik
red_bubbles3: ca abia mai am
red_bubbles3: sunt foarte foarte fericiti
red_bubbles3: si se mira ptr ca am incercat
giurgiu gheorghe: sunt convins
red_bubbles3: cu atatea lucruri
red_bubbles3: si nu au trecut
red_bubbles3: si acuma in 2 sapt abia mai am incap
giurgiu gheorghe: ai mai dat cu unguente
red_bubbles3: nu nici nu mai trebuie
red_bubbles3: deobicei nu rezistam fara ele
giurgiu gheorghe: foarte bine , sa nu te mai atingi de ele
red_bubbles3: dar acum nici nu se mai fac chiar daca nu dau
red_bubbles3: nu leam si aruncat pe toate ..
red_bubbles3: am avut foarte multe
giurgiu gheorghe: este normal ceaiul actioneaza intern
giurgiu gheorghe: la medic ai mai fost
giurgiu gheorghe: de unde esti
red_bubbles3: din satu mare
giurgiu gheorghe: poti sa mergi sa-i arati si medicului rezultatele
red_bubbles3: da chiar la asta ma gandeam si eu
giurgiu gheorghe: da , sunt curios si eu ce va zice
red_bubbles3: saraci tot aia imi ziceau ca boala asta nu se vindeca si acuma daac o sa le arat
red_bubbles3: vor ramane socati
giurgiu gheorghe: pai nu se vinde ca la ei daca dau numai cu unguente
red_bubbles3: da..
giurgiu gheorghe: cati ani ai?
red_bubbles3: 15
giurgiu gheorghe: multi inainte
red_bubbles3: si am de vara trecuta psoriasis
red_bubbles3: multumesc
giurgiu gheorghe: de la examenele de la scoala?
red_bubbles3: nu dinainte de examene
giurgiu gheorghe: mai ai frati
red_bubbles3: nu sunt singura
giurgiu gheorghe: deci nu se pune problema sa te fi stresat parintii
red_bubbles3: nu
red_bubbles3: eu cred ca de la scoala
giurgiu gheorghe: in familie ai mai avut pe cineva, rude
giurgiu gheorghe: cu psoriazis
red_bubbles3: ptr ca mereu la scoala ma mancau foarte tare si mereu ma stresam
red_bubbles3: nu pe nimeni
giurgiu gheorghe: da ai fost nu cu ghinion
giurgiu gheorghe: prieten ai
red_bubbles3: da de acum 1 sapt
giurgiu gheorghe: foarte bine , ma bucur
red_bubbles3: va multumesc
giurgiu gheorghe: acum ca te-ai linistit si ai vazut ca te vindeci cred ca ai si chef de iest la plimbare
red_bubbles3: da sunt o alta persoana
red_bubbles3: nici nu mai consider ca am psoriasis
red_bubbles3: le consider ca niste zgarieturi sau bube care aucmami trec
giurgiu gheorghe: foarte bine ca ti-ai recapatat speranta
giurgiu gheorghe: pe care altii ti-o luase
red_bubbles3: da intradevar
giurgiu gheorghe: pai nici nu trebuie sa te mai gandesti la el
giurgiu gheorghe: vei constat intr-o zi ca nu mai exista
giurgiu gheorghe: si sa vezi ce bine va fi
red_bubbles3: da stiu
red_bubbles3: desa sunt foarte sg de asta
red_bubbles3: si va promit ca deseara voi scrie pe forum
giurgiu gheorghe: cum ti-am spus trebuie sa afle si altii din povestile voastre
red_bubbles3: da sa le dam speranta
giurgiu gheorghe: voi posta si eu converstia pe blog la corespondenta
red_bubbles3: ok
giurgiu gheorghe: pot sa las si ID ul tau de mes
giurgiu gheorghe: sau sa scriu numia R.B
red_bubbles3: ok imi las id-ul
giurgiu gheorghe: bine il voi lasa
giurgiu gheorghe: te felicit pentru curajul tau si ca vrei sa ajuti si pe altul
giurgiu gheorghe: numai asa vor afla si altii care si-au pierdut speranta
red_bubbles3: multumesc si va multumesc ca ati stat de vorba cu mine
giurgiu gheorghe: cu placere si cand mai ai nevoie de un sfat stii unde ma gasesti
red_bubbles3: da
red_bubbles3: o zi placuta in continuare
giurgiu gheorghe: multumesc si tie si familiei tale
red_bubbles3: va multumim

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic