sâmbătă, 29 decembrie 2007

Mama mea are psoriazis

Liliana B.: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Liliana B.: imi cer scuze ca va deranjez
Liliana B.: am gasit pe site DV adresa si am indraznit sa va contactez
giurgiu gheorghe: spuneti acum daca toti ati intrat in biroul meu virtual
Liliana B.: mama mea sufera de psoriais
giurgiu gheorghe: da
Liliana B.: si doream sa stiu detalii despre ceaiul Dv si un tratament la Sovata
giurgiu gheorghe: toate inforamatiile despre acest produs Deniplant sutn postate pe net
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
Liliana B.: le=am citit
giurgiu gheorghe: si forum
Liliana B.: initial l=a cautat inPlatfar dar nu l=a gasit
giurgiu gheorghe: pentru a beneficia de trtament la sovata luati legatura cu dr. Pretorian Suzana
giurgiu gheorghe: puteti vorbi cu patronul plafarului sa faca comanda si il poate avea
Liliana B.: multumesc mult pentru informatii
giurgiu gheorghe: pe site gasiti toate modalitatile de obtinere
Liliana B.: va doresc La multi ani! si multa sanatate
giurgiu gheorghe: si eu va doresc la fel
giurgiu gheorghe: mama sa nu mai dea cu unguente
giurgiu gheorghe: daca vrea sa se vindece
Liliana B.: o sa incerce si aceasta modalitate,pentru ca deja este mai rau si mai deprimant cu unguente
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: cititi borsura
giurgiu gheorghe: Am fost bolnav de psoriazis
giurgiu gheorghe: si discutati si cu celalati bolnavi
Liliana B.: o sa o citesc...si cel mai bien stie cineva care a trecut prin asa ceva
giurgiu gheorghe: pai tocmai de aceea va recomand sa intrati pe forum si sa discutati cu ceilalti
Liliana B.: multumesc mult si o zi buna....nu va mai tin de vorba pentru ca sunt convinsa multa lume apeleaza la sfatul Dv
giurgiu gheorghe: ok vorbim mai mult dupa sarbatori
Liliana B.: si timpul este limitat
Liliana B.: la revedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic