marți, 18 decembrie 2007

IMUNIPLANT

Va rog sa-mi spuneti daca pot trece tot vineri, 21 decembrie, intre 14
si 16 la biroul din oras, ca sa ma iau pentru mama IMUNIPLANT pentru
inca o luna?

Eu zic ca-i merge mai bine, avand in vedere ca i s-au dezumflat
picioarele, are culori in obraz, are pofta de mancare si nu mai este asa
de somnolenta.

Deja am inceput sa reduc din Zyrtec, medicamentul impotriva alergiei, si
nu au aparut petele pe picioare. Voi scadea in continuare doza zilnica.

Multumesc anticipat pentru raspuns,
M H.

Buna ziua,

Da, vineri sunt la birou si puteti trece

giurgiu


Buna ziua,
Va multumesc pentru raspuns.
Azi voi incerca sa fac o programare pentru mama.

Cu stima,
M H.

psoriazis@digi.ro wrote:
Buna ziua

Vinerea de la 14 la 16 sunt la biroul din oras

giurgiu



Stimate Domn,

Va scriu pentru mama mea, Monica Z., 82 ani.
Are de peste 2 ani, pe picioare, pete rosii care o mananca.

A fost la medici internisti, alergologi, chiar si la un aparat de
biorezonanta magnetica.
I s-a descoperit hepatita B si C, imunitate scazuta.

Din aceasta cauza i s-a prescris Zyrtec sau Claritine sau Alerid. Dar
toate sunt containdicate in afectiuni hepatice, si chiar utilizandu-le
zilnic nu intotdeauna au efect.

As dori sa fiti amabil si sa-mi raspundeti care din produsele firmei
dvs
ar fi mai indicat pentru inceperea unui tratament, in vederea
comandarii
lui:

- Alergiplant;
- Imuniplant;
- Fructimet F;
- Deniplant.

Mentionez ca mama mea, mai ia urmatoarele medicamente:

- Mycor;
- Redergin;

Suplimentele alimentare:

- Lagosa;
- Essentiale forte.

In astepatrea raspunsului dvs,

Cu stima,
M H.

giurgiu@deniplant.ro wrote:
Buna ziua

Avand in vedere ca sistemul imunitar este in primul rand afectat si de
aici au aparut si celelalte complicatii eu as sugera sa foloseasca
IMUNIPLANT

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic