joi, 6 decembrie 2007

PROMOVARE CU ADWORDS SAU MULTA MUNCA

PROMOVARE CU ADWORDS SAU MULTA MUNCA
Posted: Today at 09:28
Da, este si adwords o varianta. La inceput cand a aparut, aveam multe alte proiecte incepute si nu am putut profita de ocazie. Acum daca s-au mai linistit treburile, am zis "HAI sa o fac si pe asta"
Am intrat, m-am documentat si am vazut ca ceea ce ar fi trebuit sa obtin cu acest sistem deja am obtinut si fara el, cu multa munca insa.
Si ca sa va exemplific, eu am interesul ca cei care cauta cuvantul PSORIAZIS sa ajunga la site-ul meu, deci ar fi trebuit informatia despre mine sa apara pe prima pagina google. Astfel daca tastezi PSORIAZIS pe locul 7 si 9 sunt referinte catre mine
In partea de jos a paginii :google pentru a ma ajuta a mai pus:
Căutări legate de: psoriazis:
tratament psoriazis psoriazis poze psoriazis referat pitiriazis
zona zoster deniplant vitiligo dermatita
pentru ca sa nu mai mergi la pagina 2 sau 3.
Tastand "TRATAMENT PSORIAZIS" surpriza! La pozitiile 2, 5, 10 iarasi informatii despre mine
Tastand "PSORIAZIS POZE" ma regasesti pe locul 10 din prima pagina.
Tastand "PSORIAZIS REFERAT":sunt prezent in pozitiile:5,6,8,9
La "PITIRIAZIS","ZONA ZOSTER","VITILIGO,", "DERMATITA"nu apar pentru ca sunt alte boli.
Iar la "DENIPLANT" ce sa va mai spun; vorbeste numai de mine pe toate 23 de pagini (Rezultate aproximativ 37.500 pentru deniplant.) (0,03 secunde)

Asadar, eu zic ca asa se face promovare unui site si nu trebuie de cat sa muncesti cu pasiune si cum am mai spus, "sa crezi cu fanatism in ceea ce faci"
Bafta si voua si sa va vad pe prima pagina !

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic