duminică, 16 decembrie 2007

DERMATITA SEBOREICA

DERMATITA SEBOREICA

Domnule Giurgiu,

  Numele meu este D... si am 28 de ani ...de la varsta de 15 ani sunt
 fericita posesoare a unei dermatite seboreice care in timp a devenit de
 toata frumusetea...chiar daca e o afectiune cronica, ma bucur totusi ca
 nu e una care sa-mi puna in pericol viata , in schimb recunosc ca sunt
 zile cand imi da peste cap ritmul cotidian de viata, creeindu-mi un mare
 disconfort.

  Localizata la nivelul intregii fete : frunte, nas, sprancene ,tample,
 dupa pavilioanele urechilor, scalp...situatia s-a agravat de la un an la
 altul , asociata si cu o acnee dobandita in timp...este inutil sa insir
 lunga lista de tratamente folosite care au avut efect pe termen scurt ,
 singurul prieten- inamic ramanand cortizonul mai precis (Diprosalic si
 Elocom). Un prieten suferind de psoriazis care s-a tratat cu succes
 folosind ceaiul dumneavoastra m-a sfatuit sa renunt la orice crema si sa
 incep terapia cu ceai. Atasez si o poza sa vedeti cum arata pielea mea
 in puseu si va intreb care dintre ceaiurile dumneavoastra mi-l
 recomandati ...alte sfaturi sunt binevenite si le astept cu mare
 interes. Multumesc pentru timpul acordat citirii acestui mesaj!

  Avand in vedere ca sunt din Bucuresti as dori sa-mi spuneti si cum pot
 achizitiona ceaiul , de asemenea m-ar interesa daca oferiti si
 consultatii si unde anume. Inca o data multumesc !
  D. B.


Buna ziua

Situatia s-a agravat deoarece ati folosit unguente cu cortizon.
Cum ati si spus ele sunt foarte bune pentru moment, insa pe termen lung
este un dezastru cum ati si constatat.

Daca deja aveti referinte de la cineva care a folosit ceaiul deniplant,
inseamna ca nu trebuie sa va mai explic eu ca este bun si pentru ce aveti.

Puteti sa intrati pe forumul de la adresa
http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/alte-afectiuni-vf26.html?sid=1b7bc440b9db986b9d9016c85fcfbdea
unde aveti posibilitatea sa intrati in legatura cu cei care folosesc
Deniplant.

Daca sunteti din bucuresti peuteti veni vinerea intre 14-16 la biroul
Deniplant din Sos PANTELIMON NR.258, Bl 47, Sc C, Et.3, Ap 142, Interfon
42 Sector 2 Bucuresti si il puteti lua personal.

Eu nu ofer consultatii pentru ca nu sunt medic.

Putem avea insa o discutie pe tema plantelor deniplant si va pot spune cum
se prepara si administreaza.

Ca sfaturi eu va sugerez sa nu mai dati cu unguente cu cortizon.
Incercati o crema simpla.


Cu stima
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic