joi, 31 octombrie 2013

as dori sa comand si eu ceaiurile dumneavoastra ,unul pentru psoriazis si unul pentru caderea parului

Buna seara! as dori sa comand si eu ceaiurile dumneavoastra ,unul pentru psoriazis si unul pentru caderea parului.
Am psoriazis palmo-plantar,palme si talpi de 6 ani.am urmat un tratament homeopat atunci,sa vindecat apoi iar a reaparut.acum de o luna tot apare continuu. nu am recurs la nici un tratament pentru ca am un bebe mic pe care il alaptez si nu am vrut sa-i transmitprin lapte ceva chimicale.va rog sa-mi spuneti daca aceste ceaiuri pot fi administrate in alaptare sau trebuie sa m-ai astept 2-4 luni cand o sa intarc copilasul.am 39 ani.de cativa ani am probleme si cu parul care i-mi cade semnificativ. banuiesc ca o sa-mi trimiteti ceaiurile prin posta si o sa le platesc la posta la ridicarea pachetului.va rog sa-mi spuneti pretul si cand le puteti trimite sau daca trebuie sa va telefonez.
  numele meu este .C.... B.....
 
ADRESA: ..................
LOC BUZAU
JUD BUZAU TLF 07...........0
sanatate si numai bine va doresc.o seara buna
 
Buna ziua
Din punctul meu de vedere nu este nici o problema sa folositi ceaiul pe timpul alaptarii bebelusului.

Daca insa medicul va spune ca nu aveti voie sa folositi o anumita planta, imi spuneti si eu va voi spune daca ceaiul o contine sau nu.

Au fost persoane care au folosit ceaiul dupa alaptare.
Nu trimitem ceaiul prin posta cu ramburs(plata la primire)
Ne trimiteti banii mai intai si dupa ce i-am primit va expediem plantele

Alte detalii la 0744827881

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
Buna ziua!
am sunat la medic pt a intreba ce plante nu am voie in alaptare si mi sa spus ca ar fi de enumerat multe dar nu mi-a dat detalii.a spus ca ar fi mai usor sa stiu ce plante contine acest ceai si apoi sa-i spuna dinsul daca il pot administra sau nu.i-am raspuns ca..ok cu toate ca stiu ca nu se poate divulga continutul ceaiului.deci nu-mi raine decat sa va contactez dupa ce terin alaptarea.va multuesc,cu stima
C.............. B.....
 
 

 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic