luni, 14 octombrie 2013

Am dermatita seboreica pe scalp

Am dermatita seboreica pe scalp de aproximativ 5-6 ani.De 3 ani mi-a aparut si pe fata,langa nas si pe frunte.Folosesc ceaiul deniplat de aproximativ o luna,in acest timp petele de pe fata au devenit roz partial,dar nu sau retras.Intrebarea care o am despre ceai este daca are importanta ca plantele sunt in plic,sau ar trebui puse separat in ceai,si consumate apoi cu lamaia?Ca gust nu ma deranjeaza,si cred ca o sa aleg sa le pun separat pt ca din ce am citit pe forum plantele consumate impreuna cu lamaia grabesc vindecarea.

 Recomandat este ca plantele sa fie puse fara pliculet
Initial plantele nu erau dozate la pliculete ci fiecare isi punea cu lingurita doza zilnica.
Le-am pus la pliculete pentru a usura dozarea lor.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic