duminică, 20 octombrie 2013

sotul meu care are psoriazis

Buna seara Dl Giurgiu, 
Am cumpărat pliculete de ceai de la dumneavoastră  Pentru sotul meu care are psoriazis, acum un an de zile, si abia acum l-am convins sa incerce  ceaiul. Problema este ca am trecut printr-o perioada de construcții la casa si nu mai găsesc instructiunile de folosire. Puteți sa ni le trimiteti print-un email? 

Va mulțumit anticipat! 

Cu stima, 
Mihaela W.

Buna ziua

Puteti intra pe www.deniplant.ro si in partea de jos gasiti un link catre prospect , iar daca dati clik pe cutia de ceai veti vedea un filmulet de prezentare.

|ntr-un litru de ap` pune]i plantele dintr-un pliculet. Se mai  adaug` o l`m#ie (100-150gr) cu coaj` cu tot, t`iat` felii. Se fierbe p#n` r`m#n 750ml. (Timpul de fierbere este 15-20 minute dup` ce a dat in clocot.) Dup` ce s-a r`cit fortat ,(se lasa de seara pana dimineata) se \ndep`rteaz` l`m#ia [i se indulce[te dup` gust cu zah`r sau miere de albine(de preferin]` miere). Dac` se folose[te zah`r pentru \ndulcire, se va pune \n ap` odat` cu plantele, pentru a trece [i acesta prin procesul de fierbere.
Toat` cantitatea de 750 ml se va bea \n cursul zilei \n mai multe prize (c#te pu]in) .
 Tot \n aceea[i zi se va m#nca [i l`m#ia fiart`, cu coaj` cu tot, \ndulcit` dup` preferin]`.


Va multumim mult de raspuns!

Cu stima,
Mihaela W.
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic