luni, 21 octombrie 2013

ceaiul Deniplant de psoriazis

Bună ziua. Mă numesc Adrian T....... Sunt din Chişinău. Cu o lună în urmă am procurat ceaiul Deniplant de psoriazis. Azi pot spune că  am rezultat pozitiv. Doresc să continui să beau acest ceai. Din păcate prietenul meu ce locuieşte în Bucureşti e plecat în vacanţă şi se va întoarce la sfârşitul lunii. Din acest motiv nu pot procura ceaiul. Spuneti Vă rog ce se va intâmpla dacă întrerupem tratamentul. Ori puteţi să-mi daţi o altă soluţie.
Cu stimă,
Adrian T.......
 
 

Buna ziua
Iti cauti un prieten in Iasi sau mai aproape de granita
Imi trimite banii prin posta si ii trimit acolo plantele, de unde mergi si le iei
 
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
 Buna ziua.
Sa intors prietenul meu ce locuieste in Bucuresti. E posibil de trimis banii si de primit plantele prin posta la Bucuresti?

Cu stima,
Adrian T.....
 
Buna  ziua
in bucuresti nu trimitem prin posta
Aceasta facilitate este numai pentru provincie


Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic