marți, 29 octombrie 2013

am fost diagnosticata cu para-psoriazis

Dle Giurgiu,
Cu multi ani in urma am fost diagnosticata cu para-psoriazis, si am folosit ceaiul dvs si boala a data inapoi.

Acum, am imbatranit, s-au mai adugat o multime de alte afectiuni, tensiune, colesterol marit, si de vreo 2 ani chiar ma lupt cu un psoriazis detectat de dna doctor Bara. E psoriazis la calcaie si palme. Am folosit diverse unguente si a mai dat inapoi dar inca nu s-a vindecat total. 
De cateva zile insa mi-au aparut pe corp o spuzeala, care initial am crezut ca erau muscaturi de tantari. Cam ciudate si cam multe muscaturi stand in Bucuresti, la bloc, cu plasa contra tantarilor... 
Si mi-a venit in gand cu spaima ca ori este parapsoriazis, care asa se manifestase in urma cu vreo 10 ani, ori e chiar psoriazis. 
Deci inainte de a mai o lua de la capat cu alti doctori, mai ales ca acum sunt mai batrana, si forte mai putine, am ales sa va scriu, sa va intreb unde mai pot gasi ceaiul dvs. Candva l-am cumparat de la o famacie de pe Bulevardul Elisabeta (parca asa ii spune acum acelui Bulevard).

Astept cu multa nerabdare raspunsul dvs.
Cu stima,

C........ M.........
 
 
Buna ziua
Plantele Deniplant se pot obtine numai de la Bucuresti pe data de 11.10.13 intre orele 12-16

 Pentru programari puteti suna la 0744827881
Cu stima

 Gheorghe Giurgiu

Domnule Giurgiu,
Va rog sa ma reprogramati in luna noiembrie.
anumite dificultati m-au impiedicat sa ajung la dvs in 11octombrie.

Cu stima,
 
 
Buna ziua
Eu sunt la birou din 4 in 4 saptamani 
Deci puteti veni pe data de 08.11.13 intre orele 12-16

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic