joi, 10 octombrie 2013

Doresc un tratament naturist pentru psoriazis

Doresc un tratament naturist pentru psoriazis

Bună ziua! Apelez la dvs. în disperare de cauză, deoarece sufăr de psoriazis şi, după ce am făcut mai multe tratamente cu diferite creme, cum ar fi Dermo­vate, Advantan, mi-am dat seama că vindecarea era doar pe moment. După câ­teva zile, boala a apărut din nou. Menţionez că am făcut un psoriazis la coate şi încheieturi, dar mai nou, băiatul meu, în vârstă de 22 de ani, a făcut un psoriazis în zona intimă. Am mers la doi medici, dar trata­men­tele menţio­nate mai sus nu au avut niciun rezultat. Vă rog să ne ajutaţi cu un tra­tament eficient pentru am­bele cazuri. Vă mulţumim şi vă urăm multă sănătate!
ANDREI
Nr. 1087 , 27.09.2013 - 03.10.2013  Formula AS.

Raspuns pentru Andrei:

Deniplant este un tratament 100% naturist conceput pentru tratarea cauzelor interne care declanseaza si intretin boala de piele psoriazis .
Deniplant se adreseaza cu precadere organelor interne care raspund de buna functionare a pielii . Normalizandu-le functionarea, pielea se vindeca singura , fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar. Numai un ceai care se bea zilnic timp de mai multe luni.
Dupa 30 de zile daca nu esti multumit primesti banii inapoi.  
Detalii gasesti la www.deniplant.ro sau la tel 0744827881
Cu stima
 Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic