duminică, 20 octombrie 2013

am inceput cura cu Deniplant pt. psoriazis

Stimate domnule Giurgiu,


Personal, am inceput cura cu Deniplant pt. psoriazis , urmand zi de zi tratamentul. Sufar de aceasta boala din 1993. Psoriazisul imi afecteaza scalpul, fata, spatele si pieptul. Inca nu pot sa afirm ca organismul a reactionat pozitiv la cura cu Deniplant.

Fetita noastra de 5 ani, Oana-Catalina, care are psoriazis la nivelul scalpului a inceput cura cu Deniplant Kids. Acum, dupa 4 luni pot sa afirm ca se vad unele rezultate pozitive in sensul diminuarii zonelor afectate.
Am dori ca aceste efecte sa se consolideze si cat mai curand sa pot spune si altora ca fetita mea a fost vindecata cu Deniplant. Desigur, nici eu nu mi-am pierdut speranta de vindecare si am dori sa urmam amandoi cura si pe parcursul intregului an.
In acest sens, va rugam, daca puteti, avand in vedere ca suntem clienti fideli ai dvs. (in ultimele 7 luni am achizitionat 12 cutii Deniplant), sa ne acordati o reducere pe parcursul anului , an in care venitul meu si al sotiei (angajata la buget) este in scadere .

Astept cu interes raspunsul dvs.
Cu consideratie,
Ing. ec. C..... M........


Buna ziua
Imi pare rau sa va informez ca in aceasta perioada nu mai putem face reduceri.Am reusit insa sa pastram acelasi pret timp de peste 6 ani de zile.

Daca din luna 06 ati folosit ceaiul si nu se cunosc imbunatatiri, inseamna ca organismul dumneavoastra nu raspunde pozitiv la acest ceai.
Daca la fetita se cunosc pe leziuni semne de vindecare, inseama ca sunt sanse ca boala sa cedeze.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic