marți, 22 octombrie 2013

am primit deja tratamentul cu ceaiuri pentru psoriazis pentru o luna.

Ma numesc D.....R....si am primit deja tratamentul cu ceaiuri pentru psoriazis pentru o luna.Va rog sa-mi trimiteti daca se poate pe inca 2 luni sau chiar 3 luni ceaiurile,deoarece acest tratament il trimit in America la fratele meu si am o ocazie sa-l trimit prin cineva care pleaca pe 30 .Altfel taxele postale pana acolo  sunt foarte mari si m-ati ajuta sa scutesc o suma importana de bani.Va rog sa-mi spuneti cati bani sa va trimit pe 17 iulie.Va multumesc pentru intelegere!


Buna ziua
Puteti trimite banii pana pe data de pe data de 15.
Plantele pentru 2 luni costa 300 RON iar pe 3 luni costa 450 RON
Taxele postale 15 RON
Asadar pentru trei luni veti trimite 465 RON
 
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic