vineri, 4 octombrie 2013

sotul meu a fost diagnosticat ca avand psoriazis

buna ziua,sper sa am succes in acest demers si sa imi raspundeti cat puteti de repede.sotul meu a fost diagnosticat ca avand psoriazis.semnele pe piele i-au aparut in urma cu aproape un an.am crezut ca este o boala de piele obisnuita si i-a fost prescris un unguent care nu a avut efect.doar o oarecare ameliorare.problema este ca nu suntem in tara.trebuie sa rog pe cineva sa ia legatura cu dumneavoastra .pentru ca vine cineva din romania pe la noi pe la mijlocul lui iunie si as dori sa imi aduca ceaiurile,daca se poate rezolva asa repede.daca nu,mai am o ocazie in septembrie,dar este prea mult pana atunci.poate ca pana in septembrie ,daca ia ceaiurile ,poate avea o oarecare ameliorare.daca imi raspundeti,intram in amanuntele necesare de ambele parti.va multumesc mult.

Buna ziua,
Da,am mai trimis si putem trimite in strainatate plantele.

Pentru aceasta,ne trimite banii prin western union si cand ii primim va trimitem direct plantele in tara care doriti.
Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro +15 euro taxele postale.
Adresa mea este GIURGIU GHEORGHE Oras VOLUNTARI Jud
ILFOV ROMANIA tel 0744827881
Dupa ce puneti banii, ne trimiteti un email cu urmatoarele date:

Numele si prenumele persoanei care a trimis banii suma trimisa
din ce tara
codul de ridicare a banilor
adresa completa unde trebuie sa trimitem noi plantele (adresa postala)
 
Luna aceasta  putem trimite plantele pana la data de 29.05.13
Luna viitoare in perioada 20-30.06.13

Daca doriti sa venili sau sa trimiteti pe cineva la biroul din Bucuresti , eu sunt acolo o data la 4 saptamani sa distribui plantele.
Luna aceasta sunt pe data de 24.05.12 intre orele 12-16

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic