vineri, 1 noiembrie 2013

psoriazis la Copila mea de 2 ani.

Buna ziua!
Mă numesc Victoria si sunt din Republica Moldova, cu locuința in Marea Britanie. La moment sunt in vacanța in tara mea natală.
Acum o luna am depistat diagnozul de psoriazis la Copila mea de 2 ani. Psoriazisul a început de la cele 5 luni de viața ale ei, dar din păcate pina acum a fost pus diagnozul greșit , precum e picingina. Si in tot acest timp ea primea tratament pentru pcingini. Faptul ca e psoriazis m-a inspaimintat foarte tare si am început sa caut cit mai multă informație despre tratament pe internet, si așa am dat de ceaiul Deniplant. Precum sunt dispusă sa încerc orice pentru Copila mea, as dori foarte mult sa încerc tratamentul cu Deniplant. Întrebarea mea este, cum as putea face rost de el, deoarece eu nu sunt din România? As dori cit mai repede posibil!!! Astep cu nerăbdare răspunsul de la adresa Dv, cit mai curind posibil. Multumesc!



Buna seara
Pentru a obtine ceaiul Deniplant Kids pe puteti trimite banii prin western union si cand ii primim va trimitem ceaiul in Marea Britanie la adresa la care doriti.
In republica Moldova nu putem trimite ceaiul pentru ca au fost probleme si nu a ajuns la timp
Ceaiul pentru 30 de zile costa 35 euro + 15 euro taxele postale , deci 50 euro
Adresa unde trimiteti banii este
GIURGIU GHEORGHE
Oras VOLUNTARI
Jud ILFOV
ROMANIA
tel 0744827881
Dupa ce ati pus banii ne trimiteti un email cu urmatoarele date:
Numele si prenumele persoanei care a trimis banii
Suma trimisa
Din ce tara
Codul de ridicare a banilor
Adresa unde sa trimitem plantele in Marea Britanie.



Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic