sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Am mai comandat de la dvs tratament pentru psoriasis

Bună ziua!
Am mai comandat de la dvs tratament pentru psoriasis pentru o rudă de a mea care locuiește în străinătate și aș dori să mai comand pentru încă trei luni.
Se văd rezultate în urma tratamentului, la modul că i-au dispărut petele de pe corp, mai are pe mâini, dar cred că fiind în contact cu mizeria zilnică este mai greu să se vindece.
Vă rog să-mi trimiteți pe 3 luni, să-mi spuneți printr-un mail cât vă datorez, când să vă trimit banii și adresa că nu știu dacă o mai am.
Vă mulțumesc!

Buna ziua
Plantele pentru 30 zile costa 150 RON iar taxele postale 15 ron
Asadar pentru 3 luni veti plati 465 RON
Adresa unde trebuie sa trimiteti banii este
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA(VOLUNTARI)
casuta postala 1
Jud ILFOV
cod 077191
sa scrieti pe mandat adresa unde sa trimitem plantele
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
0744827881

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic