joi, 14 noiembrie 2013

am boala "Psoriazis"care a apărut la mine în 2000 pe cap.

Bună ziua Giurgiu,
eu scriu prima dată fiind din Republica Moldova.
şi eu am boala "Psoriazis"care a apărut la mine în 2000 pe cap.
Am folosit metode tradiţionale  medicale şi netradiţionale cu plante pentru a trata boala
Am tratat această boală dar fara rezultate. Ba dispărea, apoi reaparea.
În 2010 după un stres mare peste zi  ma-m trezit cu pete pe tot corpul si in cap.
Vreau sa folosesc si eu Deniplant ca am vazut la un vecin ca sa vindecat dupa ce a baut acest ceai.
Daca imi puteti da, voi trimite un preten de la chisinau sa vina sa-l ia. Numai sa imi spuneti cand si cat costa. Astept raspus va rog ccat mai repede

Cu respect
B.......R.......



Buna ziua

Eu sunt la birou in bucuresti pe data de 06.12.13 intre orele 12-16
poate veni atunci prietenul tau sa ia ceaiul
Adresa biroului este :
Sos pantelimon nr. 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142
tel 0744827881

Plantele pentru 30 de zile costa 150 RON


Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


Mulţumesc pentru un răspuns rapid. Neapărat vom procura acest produs şi cu Doamne ajută.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic