miercuri, 20 noiembrie 2013

sunt bolnava de psoriazis de foarte mult timp.


Buna seara......am citit articolul d-voastra si am aflat adresa de pe internet
sunt o doamna din jud. Maramures si sunt bolnava de psoriazis de foarte mult timp. Mostenesc pe tatal meu bolnav de psoriazis de 57 de ani, acum are 77 ani si fiica mea in varsta de 21 ani bolnava de dermatita seboreeica.
psoriazisul mi'a atacat si unghiile la maini si picioare.... acum mi'a aparut si in urechi
ma mananca foarte tare urechiile....are un miros ciudat
cu ce m'ati putea ajuta? Va Multumesc

Buna ziua
 Exista ceaiul Deniplant
 Detalii despre el gasiti la www.deniplant.ro
 iar cum puteti sa-l obtineti gasiti la
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Alte informati la 0744827881 sau






 




Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic