sâmbătă, 16 noiembrie 2013

am de 11 ani aceasta boala(psoriazis) si vreau sa incerc si eu ceaiul dumneavoastra.

Buna seara. 
 
As dori sa comand si eu ceaiul dumneavoastra. am de 11 ani aceasta boala(psoriazis) si vreau sa incerc si eu ceaiul dumneavoastra. 
Eu sunt din Baia Mare si as vrea sa il comand. 
Pana la Bucuresti nu am cum sa ajung si de aceea va intreb daca se poate trimite prin posta sau curier. 
Ma gandesc sa il achizitonez pentru 3 luni. Astep un raspuns.

Multumesc anticipat!
 
 
Buna seara,
Daca nu puteti veni la bucuresti sa luati personal ceaiul, ne puteti trimite banii prin posta si cand ii primim va trimitem plantele cu posta romana.

La inceput puteti lua pentru 30 de zile.
Daca organismul raspunde si totul e ok, puteti cumpara pe mai multe luni.
Daca nu sunteti multumit dupa 30 de zile puteti veni la birou cu chitanta si buletinul, completam un proces verbal si primiit banii inapoi.
Plantele pentru 30 de zile costa 165 Ron (150 plantele si 15 ron taxele postale.)
Adresa unde puteti sa trimiteti banii este:
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA (VOLUNTARI)
post restant
Jud ilfov
cod 077191
Alte detalii puteti primi la tel 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Multumesc anticipat.
 In decursul zilei de azi sau cel tarziu maine o sa trimit banii. 
Sanatate !
 
 Buna. 
Azi la ora 10 am trimis banii prin posta. 
Multumesc anticipat. 
Sanatate!
 
Buna ziua
Am primit banii si cand ajung eu la Bucuresti pentru distribuirea plantelor va vom trimite un pachet si dumneavoastra .
 
Cu  stima
 Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic