sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Am psoriazis de vreo 8 ani, de 3 ani este destul de urât

Buna ziua! 
Numele meu este C......N, locuiesc în Cluj-Napoca și am rugămintea să îmi spuneți cum pot să plătesc cei 150 de lei pentru pachetul de ceaiuri pentru o lună și, bineînțeles, cum trebuie luate. 
Am psoriazis de vreo 8 ani, de 3 ani este destul de urât. Acum am răni pe o suprafață de peste 50% din corp. 
Nu am mai folosit până acum ceaiuri Deniplant. 
Am avut perioade în care m-am curățat complet, folosind creme, unele cu corticoizi, și PUVA, dar nu mai doresc și nici nu mai pot să merg pe calea asta. 
Am doi cunoscuți cărora le merge bine cu ceaiurile dumneavoastră și cred că acestea pot fi o soluție bună și pentru mine, pentru că altfel voi fi nevoit să fac tratamentele de care fug de ani de zile, cum ar fi cel cu Metrotrexat.
Aștept un răspuns. Vă doresc sănătate și să vă meargă bine în toate cele!
C...... N.....
 
 
Buna ziua
Pe data de 08.11.13 intre orele 12-16 sunt la birou si distribui plantele
Adresa biroului este Sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142  Bucuresti

Daca nu puteti veni personal sau sa trimiteti pe cineva care sa vi le cumpere, ne puteti trimite banii pana pe data de 07.11.13 prin mandat electronic sau online de la posta pe adresa GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA
Post restant
Loc VOLUNTARI
jud ilfov
cod 077191
si pe data de 08.11.13 cand ajung la bucuresti va trimitem plantele cu posta romana.
Plantele pentru 30 de zile costa 165 RON(150 ron plantele  +15 ron taxele postale) 
Alte detalii puteti obtine la 0744827881


Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic