duminică, 17 noiembrie 2013

Psoriazis unghial, sau o boala autoimuna.

Buna ziua,
 
    As vrea sa va intreb daca ceaiurile dumneavoastra ar putea sa ma ajute, in ideea ca nu am un diagnostic clar inca.
Mi se desprind unghiile de patul unghial. In urma cu vreo 5 ani a inceput la degetul mijlociu al mainii drepte, din lateral. Initial am crezut ca am taiat mai mult cu forfecuta de unghii, cand mi-am facut manichiura. Apoi s-a extins la degetul alaturat si la urmatoarele, la inceput mai greu, acum intr-un ritm mai alert, in prezent fiindu-mi afectate 8 degete de la maini si degetele mari de la picioare. Periodic, fara sa fac legatura cu vreo cauza anume, imi apar puncte de infectie sub unghii.
 
    Am facut de doua ori analiza la un laborator din Bucuresti si rezultatul a fost ca nu e ciuperca. Totusi, tratamentele pe care le-am urmat au fost in general antimicotice locale si orale, Vitamina A+E+C, Phitophanere,..
 
    Medicii se gandesc ca as putea avea Psoriazis unghial, sau o boala autoimuna.
 
    Am un set de analize la sange, pe care nu am reusit sa le fac inca.
 
    Va trimit in atasament si niste poze cu unghiile mele, poate va ajuta sa luati o decizie privind tratamentul meu.
 
    Va multumesc si astept raspunsul dumneavoastra!
 
Multa sanatate, 
 
 
 
Buna ziua

In primul rand eu nu sunt medic sa va pot pune un diagnostic dupa pozele trimise.
 
Daca doriti puteti incerca ceaiul deniplant pentru psoriazis.Acest ceai a ajutat si la psoriazisul care afecteaza unghiile.

Dupa o luna daca organismul nu raspunde si nu sunteti multumita puteti veni la biroul deniplant completam un proces verbal si primiti banii inapoi.
 
Detalii despre cum se obtince ceaiul deniplant gasitii la 
 
Alte informati la 0744827881 
 
 
Cu stima
Gheorghe  Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic