sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Am psoriazis de aproape douăzeci de ani



Am psoriazis de aproape douăzeci de ani. M-am tratat cu  ​​unguente pe baza de gudron
pana acum, insa se pare ca nu mai merge nici cu acesta.
 Am fost de cateva ori la o reuniune a Asociatiei de pacientii cu psoriazis, dar aceste  întâlniri nu mi-au adus nimic. Toata lumea acolo avertizeaza împotriva steroizi, pentru că ceea ce este adevărat dă efect instantaneu, dar acesta este nociv pentru organism și, după recidiva apar cu și mai mare intensitate.
Aveti idee ce as mai putea folosi care sa nu imi dauneze mai tarziu.



Buna ziua

In primul rand e important sa dezobisnuiesti oranismul de unguentele care contin cortizon

Asa cum ai spus si tu acelea fac bine pe moment insa pe termen lung e un dezastru.

Noi avem ceaiul Deniplant, o pulbere de plante cu care se prepara un ceai , cu lamaie si miere , ceai care trebuie baut zilnic timp de mai multe luni. Fara regim alimentar sau alte restrictii, fara ungeunte sau alte medicamente. Acest produs practic determina organismul sa lupte singur cu boala psoriazis si pielea se va vindeca singura.

Poti intra pe www.deniplant.ro unde gasesti toate informatiile despre acest produs, inclusiv parerea celor care l-au folosit sau il folosesc in prezent.



Cu stima

Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic