joi, 11 martie 2010

Sunt diagnosticata cu Psoriazis inca din anul 1995

Stimate Domnule Giurgiu,
Ma numesc C..... A...... am 63 de ani si sunt din
municipiul Fagaras, judetul Brasov.
Sunt diagnosticata cu Psoriazis inca din anul 1995
si am urmat numeroase tratamente, dupa care nu
am obtinut rezultate bune,decat provizorii.
Am aflat despre ceaiul Deniplant si doresc sa urmez
tratamentul cu acest ceai. Pentru aceasta, am facut
fotografii pe care vi le expediez prin posta,
( urmeaza sa le primiti), cu rugamintea
de a le examina si dumneavoastra si daca aveti
amabilitatea, sa va exprimati parerea. Dupa ceea ce
am vazut pe site-ul dv-stra, sunt foarte hotarata sa
urmez acest tratament, pentru ca efectiv nu mai pot
indura efectele acestei boli necrutatoare.
Am rugamintea sa imi trimiteti raspunsul dv-stra, dupa
care voi trece la comandarea acestui ceai.
In speranta ca voi primi un raspuns, va multumesc
anticipat si sper intr-o colaborare favorabila,urandu-va
in primul rand multa sanatate si mult succes in
activitatea pe care o desfasurati !

Buna ziua
In primul rand eu nu sunt medic
eu sunt producatorul ceaiului deniplant.
Daca doriti sa obtineti acest ceai va rog intrati la aceasta adresa si vedeti detaliile
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-posta.htm
akte informatii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic