luni, 22 martie 2010

Am inceput folosirea Deniplant Junior in 4 Decembrie.Dupa o luna cojitele au inceput sa cada dar pielea ramanea f.rosie

Domnule Giurgiu,
va scriu din nou ptr.ca am incredere in experienta pe care ati acumulat-o.
Ma numesc Corina Ciolan din Brasov si tratamentul il face fetita mea Alexandra care are 11 ani.Am inceput folosirea Deniplant Junior in 4 Decembrie.Dupa o luna cojitele au inceput sa cada dar pielea ramanea f.rosie .Dupa un timp apareau alte cojite dar mai subtiri si mai mici.La inceput o ungeam in zonele vizibile cu diprosalic apoi am renuntat pe cat posibil la unguent.Am observat ca ceaiul are efect asupra intregului organism in sensul ca "racelile" iau forme mult mai usoare si sunt mai rare.Totusi psoriazisul nu cedeaza ba chiar in ultimul timp au aparut inca trei leziuni(la cot , la genunchi si pe cap).Va rog sa imi spuneti daca se poate intampla sa apara noi leziuni dar evolutia sa fie totusi spre vindecare sau daca este aceasta o reactie a organismului in lupta pe care o da .Am uitat sa va spun ca in ultimul timp are mancarimi destul de mari(la inceput nu avea) .
Domnule Giurgiu va rog daca se poate sa imi spuneti parerea dvs.
multumesc ptr. ca stiu ca ma intelegeti

Buna ziua
Da, exista posibilitatea sa mai apara puncte noi chiar pe timpul tratamentului. Daca cititi pe forum veti vedea ca au mai fost pacienti care au avut aceste reactii
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic