marți, 30 martie 2010

leziunile de psoriazis de pe frunte s-a retras destul de frumos

*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: buna seara,d-nul Giurgiu
giurgiu gheorghe: buna seara
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: scuze pt. deranj
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: sunt din HD si urmam tratamentul cu Deniplant
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: de aproape un an in iunie
giurgiu gheorghe: da
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: sunt imbunatatiri, dar de o vreme
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: unele zone ale scalpului au inceput sa
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: fie invadate din nou
giurgiu gheorghe: ceva s-a intamplat
giurgiu gheorghe: care a dat procesul de vindecare peste cap
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: este adevarat ca nu am tinut nici un fel de regim
giurgiu gheorghe: nu este nevoie de regim
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: stiu
giurgiu gheorghe: dar nici excese nu sunt bune
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: este fiul meu
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: si am mai "abuzat" de dulciuri
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: sucuri mai rar
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: dar e copil in ultimul rand
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: si e pofticios
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: credeti-ma ca nu stiu ce sa mai fac
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: ma gandesc cu groaza ca o sa ajungen de unde am plecat
giurgiu gheorghe: nu am nici o idee nici eu
giurgiu gheorghe: cum am spus trebuie vazuit ce s-a schimbat in acesta perioada
giurgiu gheorghe: daca cititi pe forum au mai fost cazuri in care pe timpul tratamentului cu deniplant au mai avut recaderi
giurgiu gheorghe: problema interna se rezolva la fiecare in felul sau
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: am citit mult si traiesc cu speranta ca intr-o zi
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: o sa dea inapoi
giurgiu gheorghe: daca organismul a raspuns pozitiv, incet incet se va rezolva
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: este adevarat
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: leziunile de psoriazis de pe frunte s-a retras destul de frumos
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: de aceea merg mai departe
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: scuze pt.faptul ca am cerut bon fiscal
giurgiu gheorghe: nici o problema
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: mi-a fost necesar la pensia alimentara
giurgiu gheorghe: oricum pentru fiecare ceai distribuit se scoate bon de casa
giurgiu gheorghe: incepand de luna viitoare sa va luati timp de siguranta pentru ca trimiterile prin posta vor dura intre 10-14 zile
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: va multumesc mult si .........merg inainte cu incredere in DENIPLANT si ceea ce ati creat pt.noi
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: cei disperati
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ is typing...
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: o seara buna
giurgiu gheorghe: buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic