luni, 8 martie 2010

am aceasta boala psoriazis de 5 ani si as vrea sa ma vindec

am inceput tratamentu cu deniplant de 2 saptamini si as vrea sa continui dar nu prea am posibilitate sal iau cu 150 de lei
am aceasta boala psoriazis de 5 ani si as vrea sa ma vindec ,sint foare dureroase si ma maninca va multumesc mai am o intrbare se mosteneste aceasta boala psoriazis in perioada cind mia iesit prima data sotia mea era insarcinata si as vrea sa stiu daca se mostenesc sau nu va multumesc

Buna ziua
Programul Licitatia deniplant a fost sistat din lipsa de fonduri.
Boala psoriazis nu este o boala ereditara
Cei mai multi copii care au parintii cu psoriazis nu fac acesta boala
Exista insa predispozitia ereditara care se poate transmite si au fost cazuri in care boala psoriazis s-a declansat si la copii..
Aceste lucruri vi le poate explica mai bine un medic dermatolog sau medicul de familie.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic