luni, 15 martie 2010

am o soacra care e bolnava psoriazis

BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: buna seara
Sangeorzan Gabriel: buna seara am o soacra care e bolnava psoriazis si am vazut tratamemtul cu deniplant
giurgiu gheorghe: da
Sangeorzan Gabriel: as vrea sa intreb daca reteta pe o luna de zile ar vedea vre-un rezultat
giurgiu gheorghe: in general in prima luna, maxim a doua ar trebui sa se vada daca organismul raspunde sau nu la acest procedeu
giurgiu gheorghe: dupa prima luna daca nu e multumita poate veni si primi banii inapoi
Sangeorzan Gabriel: ar fi si alt fel de tratament recomandat de dumneavoastra
giurgiu gheorghe: eu nu pot recomanda un tratament pt ca nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu produc ceaiul deniplant
Sangeorzan Gabriel: va multumesc
Last message received on 15.03.2010 at 19:53
giurgiu gheorghe: cu placere
Show Recent Messages (F3)

BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: buna seara
Sangeorzan Gabriel: sant tot cu soacra
giurgiu gheorghe: da
Sangeorzan Gabriel: ati fi de acord sa imi dati un nr de tel sa va contacteze soacramea in legatura cu mai multe informatii despre tratament
giurgiu gheorghe: 0744827881 sau 0212338973
Sangeorzan Gabriel is typing...
Sangeorzan Gabriel: va multumesc si va doresc o seara placuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic