marți, 30 martie 2010

Am fecior in virsta de 10 ani,sufera de forma atipica de astm bronsic

Domnul Gheorghe,rugam consultatia Dumneavoastra.Ma numesc Catynsus Alexandr,sint din Moldova or.Chisinau.Am fecior in virsta de 10 ani,sufera de forma atipica de astm bronsic.Copilul este alergic.Alergia provoaca accesele de astm.Timp de doua saptamini am fost la Sovata la mine de sare.Procedurile au avut efect pozitiv pentru timp aprocsimativ de o luna.Medicii,care i-am consultat mi-au recomandat ceaiurile Dumneavoastra.Rog ca sa ne prescrieti un tratament.

Va multumesc anticipat.

Cu profund respect Catynsus Alexandr

Buna seara
Pentru astm bronsic eu va sugerez ceaiul Imuniplant
Poate bea in paralel si un sirop facut din murguri de brad
Am inteles ca aveti pe cineva la Bucuresti care poate veni si lua ceaiul. Eu sunt la birou vinerea intre 14 si 16
cu stima
Gheorghe Giurgiu
2010/3/30 Александр Катынсус

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic