sâmbătă, 13 martie 2010

am trimis banii pentru o cutie de ceai Deniplant.

alexandra ale appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to alexandra ale's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

alexandra ale: Buna seara. Sunt Alexandra Comanese din Sibiu si pe data de 3 martie am trimis banii pentru o cutie de ceai Deniplant. As dori sa stiu daca mi-ati trimis ceaiul deoarece suntem deja in 12 si la mine nu a ajuns comanda. Va multumesc.
alexandra ale: Sper sa nu va suparati, dar cred ca ar fi mult mai eficient daca s-ar achita produsul, la livrarea marfii. Ar dura mult mai putin pana am intra si noi in posesia ceaiului. Stiti e destul de nasol sa ramai fara ceai cateva zile... O sa-mi spuneti sa-mi iau masuri din timp, dar tocmai asta am facut, caci am trimis banii din 3 si mai am ceai pana in 14, iar la mine tot nu a ajuns produsul. E doar o propunere!
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: Pe data de 09.03.10 au ajuns banii la noi si pe 10.03.10 a plecat coletul de la noi
giurgiu gheorghe: Mai mult de atat nu putem face.
giurgiu gheorghe: Eu nu va spun sa va luati masuri din timp ci va spun ca daca ati trimite banii prin mandat electronic sau mandat online, ar ajunge in aceeasi zi.
giurgiu gheorghe: Iar daca ati veni sa-l luati de la birou sau de la farmaciile Diana l-ati obtine pe loc.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic