marți, 2 martie 2010

in legatura cu ceaiul deniplant

SORIN _NNL: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
SORIN _NNL: in legatura cu ceaiul deniplant
SORIN _NNL: deranjez
giurgiu gheorghe: spuneti
SORIN _NNL: as dori si eu sa cumpar
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
SORIN _NNL: dar nu cred ce am citit pe net ..
SORIN _NNL: am inteles ca boala nu se vindeca indiferent de medicament
giurgiu gheorghe: atunci de ce vreti sa cumparati daca nu credeti
SORIN _NNL: vreau sa vb si cu dvs
SORIN _NNL: ca sa ma sfatuiti
giurgiu gheorghe: asta facem acum
SORIN _NNL: cei care au cumparat ... s-au vindecat
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic sa dau sfaturi medicale
giurgiu gheorghe: eu sunt producator de ceaiuri
giurgiu gheorghe: ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: intra pe forum si poti sta de vorba cu cei care il folosesc acum
SORIN _NNL: am citit toate articolele despre ceai
giurgiu gheorghe: nu cred
SORIN _NNL: dar am, vb cu 2 fete care a cumparat de la dvs ceai....
SORIN _NNL: si....
giurgiu gheorghe: cred ca ti-ar fi trecuit cel putin un an sa citesti tot ce am scrios eu despre acesta boala si despre deniplant
SORIN _NNL: bine am citit o parte
SORIN _NNL: dar am, vb cu 2 fete care a cumparat de la dvs ceai....
giurgiu gheorghe: e cu totul altceva
SORIN _NNL: si nu s-au vindecat
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: nicaieri nu scrie ca toti care folosesc acest ceai se vindeca
giurgiu gheorghe: exista si un procent de 10-15 % cu rezultate negative
SORIN _NNL: aha
giurgiu gheorghe: ai citit si de garantia deniplant
SORIN _NNL: da am citit
giurgiu gheorghe: si ai mai primit asa ceva undeva pana acum
SORIN _NNL: nu asa este
SORIN _NNL: dar eu nu pot cumpara o cutie ca nu in tara
SORIN _NNL: daca este sa iau iau macar pt 6 luni
giurgiu gheorghe: mai mult de atat ce crezi ca ti-as putea oferi
giurgiu gheorghe: nu iti dau eu mai mult de o cutie
SORIN _NNL: am inteles
SORIN _NNL: eu oricum trebuie sa merg la un medic dermatolog
SORIN _NNL: ca imi apar niste bubite in cot si dupa o sapt imi dispar
giurgiu gheorghe: costa 35 euro +15 euro taxe postale pt strainatate
SORIN _NNL: da da stiu
giurgiu gheorghe: daca iti mai dai cu unguente te vei umple pe tot corpul
giurgiu gheorghe: nu ai cititi ce spun si ceilalti care au folosit asa ceva
SORIN _NNL: am citit in mare parte....
SORIN _NNL: am vb si cu pers ....
SORIN _NNL: au pareri diferite
SORIN _NNL: unii spun ceva altii altceva
giurgiu gheorghe: bine
giurgiu gheorghe: poti incerca pe pielea ta si te vei convinge
SORIN _NNL: ok
SORIN _NNL: de pasti o sa vin in tara..
SORIN _NNL: merg la un control
SORIN _NNL: si dupa vb mai multe...
giurgiu gheorghe: ok
SORIN _NNL has signed out. (02.03.2010 17:06)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic