sâmbătă, 27 martie 2010

am 15 ani,sufar de psoriazis si am incercat multe tratamente unguente...

Patrascu Alexandru: Buna dimineata
giurgiu gheorghe: buna ziua
Patrascu Alexandru: am 15 ani
Patrascu Alexandru: si sufar de psoriazis
Patrascu Alexandru: si am incercat multe tratamente unguente...
giurgiu gheorghe: sunt convins
Patrascu Alexandru: si as vrea acuma sa incerc acest cea..
Patrascu Alexandru: ceai
giurgiu gheorghe: da www.deniplant.ro
Patrascu Alexandru: eu sunt din mangalia si am fost la multi doctori am ajuns si la bucuresti
Patrascu Alexandru: si de ceva timp mi-a iesit si o pelada
Patrascu Alexandru: in cap
giurgiu gheorghe: daca folosesti unguente in continuare te vei umple
Patrascu Alexandru: si ar ajuta si pelada ceaiul
giurgiu gheorghe: nu stiu
giurgiu gheorghe: depinde de cum va raspune organismul
Patrascu Alexandru: o cauza a psoriazisuli se cunoaste?
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu am fost bolnav si m-am vindecat cu acest ceai
Patrascu Alexandru: aha
Patrascu Alexandru: as dorii si imuniplant cum as putea sa le procur?
giurgiu gheorghe: eu iti sugerez mai inatai sa iei deniplant si sa vezi cum merge si apoi mai vorbim
Patrascu Alexandru: dar cum il procur?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gasesti detalii
Patrascu Alexandru: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Patrascu Alexandru: in cat timp se vad rezultatele?
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism
giurgiu gheorghe: citeste pe forum ce spun ceilalati
giurgiu gheorghe: in general in prima luna maxim a doua se paote vedea daca raspunde sau nu
Patrascu Alexandru: ok
Patrascu Alexandru: multumesc o sa il comand
Patrascu Alexandru: dar majoritatea cazurilor au raspuns?
giurgiu gheorghe: 85 % da
Patrascu Alexandru: din ce plante e facut ceaiul
giurgiu gheorghe: plante medicinale obisnuite
giurgiu gheorghe: vii la biorul deniplant si discutam acest aspect
giurgiu gheorghe: pe mes nu se poate
Patrascu Alexandru: eu sunt din mangalia
giurgiu gheorghe: vin pacineti din spania sau italia si tu nu poti ajunge de la mangfalia
Patrascu Alexandru: deocamdata fac comanda de ceaiuri
Patrascu Alexandru: si vad rezultatele
giurgiu gheorghe: vezi pe site cum se procedeaza
Patrascu Alexandru: ok
Patrascu Alexandru: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Patrascu Alexandru: cum ar ajunge banii mai repede la dumneavoastra prin ce cale?
giurgiu gheorghe: mandat electronic
Patrascu Alexandru: si imi trebuie contul dumeavoastra
giurgiu gheorghe: nu
Patrascu Alexandru: si vad ca scrie nu timiteti bani in plic cum sa ii trimit
giurgiu gheorghe: banii se depun la posta
giurgiu gheorghe: prin mandat electronic
giurgiu gheorghe: de ce nu citesti pe site
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-posta.htm
Patrascu Alexandru: si in cat timp primiti banii?
giurgiu gheorghe: banii ajung in aceeasi zi
Patrascu Alexandru: si vreau prin fan curier
giurgiu gheorghe: a doua zi se ridica si in 2-3 zile pleaca coletul de la noi
giurgiu gheorghe: scrii pe mandat acest lucru
Patrascu Alexandru: ok multumesc am inteles azi sau luni depun banii
giurgiu gheorghe: ok
Patrascu Alexandru: o singura intrebare mai am la inceput cand beau ceaiu intrerup tratamentul cu creme
Patrascu Alexandru: ?
giurgiu gheorghe: cei care au baut ceaiul asa au facut
giurgiu gheorghe: eu nu pot sa iti spun cum sa faci pt ca nu sunt medic
giurgiu gheorghe: tu hotarasti daca te-ai saturat de unguente sau nu
Patrascu Alexandru: ar afecta vindecarea cu ceaiul daca dau cu crema?
giurgiu gheorghe: citeste brosura carte am scris-o
giurgiu gheorghe: o poti descarca gratuit
Patrascu Alexandru: un link ati putea
Patrascu Alexandru: sa imi dati
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/cartea_psoriazis.htm
Patrascu Alexandru: multumesc mult
giurgiu gheorghe: ok
Patrascu Alexandru has signed out. (27.03.2010 10:00)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic