marți, 9 martie 2010

Am primit pachetulcu deniplant inca de vineri si va multumesc pt. promptitudine

D-le Giurgiu,
Am primit pachetulcu deniplant inca de vineri si va multumesc pt. promptitudine.
Voi continua tratamentul cu incredere si bineinteles cu strictete.
As vrea sa va intreb daca aveti vreo recomandare privind intervalul de timp intre mancare si ceai si invers intre ceai si mancare, adica de la ultima inghititura de mancare cand se poate relua bautul ceaiului in timpul zilei. Daca eu incep sa beau ceaiul de pe la ora 9-9:30 si pana pe la ora 17, intre timp trebuie sa mananc de pranz. In general am lasat sa treaca 15-20 minute, nu stiu daca e bine sau daca are vreo importanta. De aceea va intreb.
Inca ceva: Am observat ca de cand beau ceaiul nu prea am somn, mai ales daca il beau dupa-amiaza tarziu. De aceea incerc sa-l termin pe la ora 17-17:30. Cafea beau doar dimineata, o cescuta cam de 150 ml. Dar cred ca in timp totul se va regla de la sine.

Va multumesc si va doresc toate cele bune,

L,........ M.......
Buna ziua
Nu este o regula cand se bea ceaiul
Fiecare poate sa il consume cand doreste sau cum vede ca ii prieste.
Puteti intra pe forum si discuta cu cei care il folosesc in prezent, pentru a face schimb de impresii
Eventual mergeti la medicul de familie sau un medic dermatolog pentru a va urmari evolutia bolii si a primi alte sfaturi.

Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic