joi, 4 martie 2010

am luat ceai de 10 zile si imi tot apar pe fata si in cap

Mih@Y Mihai: Buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Mih@Y Mihai: am si eu niste intrebari deoarece nu stiu ce sa fac
Mih@Y Mihai: am luat ceai de 10 zile si imi tot apar pe fata si in cap
giurgiu gheorghe: da
Mih@Y Mihai: dar cele dupa piept se cojesc si sau facut roz
giurgiu gheorghe: inainte ati folosit dermovate sau alte unguente cu cortizon
Mih@Y Mihai: da am folosit dar inainte sa incep ceaiu nam mai folosit aproximativ o saptamana
giurgiu gheorghe: e posibil de la intreruperea lor
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce spun si ceilalati care au intrerupt unguentele
giurgiu gheorghe: spuneti ca pe piept s-au mai subtiat si se desprind usor?
Mih@Y Mihai: da dar doar pe piept sau facut asa
giurgiu gheorghe: depinde de cum raspunde organismul
Mih@Y Mihai: pe picioare unele sau ingrosat altele tot la fel se subtiaza
giurgiu gheorghe: in unele locuri poate merge mai repede in altelel mai greu
giurgiu gheorghe: si in 10 zile e prea devreme sa poti spune daca merge sau nu
giurgiu gheorghe: dumneavoastra stiti cum era inainte
giurgiu gheorghe: si cum e acum daca e bine sau nu
giurgiu gheorghe: daca nu e bine, nu mai faceti
Mih@Y Mihai: da erau groase si nu se desprindea deloc
giurgiu gheorghe: atunci e posibil sa fie ok
Mih@Y Mihai: ok multumesc
giurgiu gheorghe: puteti merge la un medic dermatolog sa va urmareasca evolutia si sa va spuna daca e bine sau nu
Mih@Y Mihai: mam cam saturat de doctori la 2 am fost si numai dermovate au in cap
giurgiu gheorghe: poate medicul de familie
Mih@Y Mihai: am facut si raze inainte sa incep cu ceaiul dar dupa 10 sedinte de raze na disparut niciuna
giurgiu gheorghe: degeaba tratezi la suprafata
Mih@Y Mihai is typing...
Mih@Y Mihai: o sa continuu cu ceaiul
giurgiu gheorghe: cum doriti

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic