miercuri, 10 ianuarie 2007

Veronica O.

Buna seara!

Numele meu este O. Veronica si va contactez in legatura cu tratamentul pentru psoriazis vulgar.
 Sotul meu sufera de aceasta boala de aproximativ 8 ani, perioada in care a incercat diferite tratamente alopante si naturiste.
As dori sa aflu mai multe detalii despre acest ceai, daca aveti cabinet in Iasi, care este costul consultatiei, al ceaiului, modul de utilizare si rezultatele pe care le are.
 Astept cu nerabdare raspunsul dvs.

Pentru contact va las si datele de contact:
 O. Veronica
Iasi..............
Buna seara,

Veronica,

Toate detaliile despre ceaiul deniplant le gasiti pe site-urile care au fost create in acest sens
Intrati pe www.giurgiugheorghe.ro si de acolo puteti avea legatura catre toate locatiile unde este scris despre Deniplant si psoriazis,sau dati (DENIPLANT pe google ) inclusiv pe forumul de discutii despre acest lucru.

Eu nu sunt medic si deci nu am cabinet si nu percep taxe pentru consultatii

Preturile le puteti vedea la :http://www.deniplant.ro/oferta.htm

Au fost pacienti care s-au vindecat in 4-6 luni, dar sunt pacienti in tratament de peste 2 ani. Depinde de organismul fiecaruia cum raspunde ,pentru ca acest produs actioneaza in exclusivitate asupra cauzelor interne, fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar.

Dar au fost si pacienti carora nu le-a raspuns organismul(10-15 %)

In general in prima luna, maxim a doua se poate vedea daca organismul raspunde sau nu

Biroul meu este numai in Bucuresti iar adresa o puteti vedea la :

http://www.deniplant.ro/comanda.htm

Daca va hotarati sa folositi Deniplant eu pot fi contactat si la 0744827881

Cu stima

Gheorghe Giurgiu



 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic