luni, 22 ianuarie 2007

FARA NUME

Pentru achizitionarea ceaiului deniplant este sufucienta trimiterea unui
 plic cu pretul ceaiului pentru prima luna? (adresa postala, din cate am
 inteles, este: Oficiul postal PIPERA Casuta postala 1,Oras VOLUNTARI Jud
 ILFOV, Romania). Mi-ad creat cont pe forum si il voi accesa de cate ori am
 timp. Pot beneficia de reducerea de 33%?
 
  Daca e nevoie sa ajung personal la biroul dumneavoastra imi puteti
 transmite pe mail ziua si ora cand ati putea sa ma primiti si ulterior
 eu sa va pot confirma daca pot ajunge?
 
  Multumiri anticipate
***************
Pentru a beneficia de reduceri trebuie sa vii personal la birou sa te inscrii in baza de date Eu am program vinerea de la ora 14-16
varianta vrac nu mai exista momentan pentru ca am trecut la eurodeniplant la pliculete
Banii (150 lei )nu se trimit in plic si prin mandat postal pe adresa care ai spus-o
Astept sa-mi spui ce ai hotarat
giurgiu

 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic