duminică, 7 ianuarie 2007

Filip G. - pe messenger

Filip Gabriel: bunaziua

giurgiu gheorghe: buna ziua

Filip Gabriel: ati primit ce am scris?

giurgiu gheorghe: ce anume

Filip Gabriel: azidimineata v-am scris despre mine si simtomele mele

giurgiu gheorghe: pe ce adresa

Filip Gabriel: aici

Filip Gabriel: pe messenger

giurgiu gheorghe: nu cred ca am citit

giurgiu gheorghe: despre ce este vorba

Filip Gabriel: v-am intrebat daca nu stiti cum e cu mancarimile

Filip Gabriel: daca de la ceai ele vor scadea

Filip Gabriel: ma manca asa de tare ca de 3 zile abia am dormint cate 2 ore

giurgiu gheorghe: cand ai inceput tratamentul

Filip Gabriel: azi e a 2-a zi

giurgiu gheorghe: suprafata lezata este mare

Filip Gabriel: pana acum 1 an am avut pe piceaore si cap si nu s-au extisns

Filip Gabriel: sunt mari

giurgiu gheorghe: ce unguente ai folosit

Filip Gabriel: toate cred

Filip Gabriel: elosalic a fost ultimu

Filip Gabriel: daivonex dermovate elocom .. etc

giurgiu gheorghe: si de cand ai inceput ceaiul nu ai mai dat

Filip Gabriel: eu nu am mai folosit nimic de peste 3 luni

giurgiu gheorghe: este bine

Filip Gabriel: ca nu isi faceau nici un efect

Filip Gabriel: din contra au inceput sa se superinmulteasca

Filip Gabriel: a aparut peste tot

giurgiu gheorghe: au mai fost pacienti care au fost insotiti de mancarimi o periooada de timp

giurgiu gheorghe: daca te deranjeaza prea tare poti folosi o crema cosmetica

Filip Gabriel: nu trece 2 minute acum in 24 de ore sa nu ma manance .. si ideea e ca mancarimea se plimba prin TOT CORPU si unde nu am psoriasis kiar si prin degete simt ..

giurgiu gheorghe: in mod normal nu ar fi trebuitr sa se intample acest lucru

Filip Gabriel: doctoru a spus sa pastrez pielea umeda cu OILATUM

giurgiu gheorghe: nu stiu ce este acest produs

Filip Gabriel: un ulei frumos mirositor

Filip Gabriel: de la farmacia SENSIBLUE

giurgiu gheorghe: daca nu are substante medicamentoase este bun daca are nu principii medicamneoa

Filip Gabriel: nu are

Filip Gabriel: e doar sa mentina pielea unsuroasa

giurgiu gheorghe: nu trebyuie sa aiba cortizon sau alte medicamente

Filip Gabriel: nu are

giurgiu gheorghe: atunci poti sa dai

giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit ulei de masline , niveea apidermin

Filip Gabriel: dar nici cu acesta nu ma lasa macarimile

giurgiu gheorghe: si piele cum este (leziunile)

Filip Gabriel: in ultima saptamana au inceput aceste mancarimi puternice care nu ma lasa deloc nici 1 minut

giurgiu gheorghe: ma refer la leziuni, stau rosii

Filip Gabriel: se plimba prin tot corpu ..indifernt de zona si indeferent daca fac baie sau ma dau cu ulei

Filip Gabriel: pai dupa ce ies din baie is foarte rosii

giurgiu gheorghe: cojile au inceput sa cada mai usor

Filip Gabriel: dar dupa aia se usca albe

giurgiu gheorghe: nu dupa baie , in mod obisnuit

Filip Gabriel: inca nu

Filip Gabriel: am foarte multe incat nu imi dau seama

giurgiu gheorghe: ele ar trebui sa se desprinda mai usor, sa scada din grosime

Filip Gabriel: nu is groase

giurgiu gheorghe: inainte reau groase

Filip Gabriel: la inceput pe cap erau groase acum 4 ani

giurgiu gheorghe: este prea devreme sa spunem ceva

Filip Gabriel: da asa este

Filip Gabriel: dar mancarimile trebuie sa dispara de la acest ceai?

giurgiu gheorghe: daca nu mai suporti poti intreruope o perioada (doua trei zile ) si dupa aceea sa reiei

Filip Gabriel: sincer nu mai stiu ce sa fac

giurgiu gheorghe: da la pacienti care au avut pe parcurs au disparut

Filip Gabriel: nu de la ceai ma manca

giurgiu gheorghe: urmareste daca se accentaueaza mancarimile dupa ce mananci ceva

Filip Gabriel: kiar inainte sa iau ceaiul cu 2 zile au inceput

giurgiu gheorghe: te manca si inaite

Filip Gabriel: ma manca nonstop

Filip Gabriel: indiferent daca manca sau nu ceva

giurgiu gheorghe: este clar, am crezut ca dupa ceai

giurgiu gheorghe: este o reactie tip alergica la cea ai mancat anterior

Filip Gabriel: acum inca nu am mancat nimic de la ora 7 dimineata si ma mancaca

Filip Gabriel: am baut doar ceai

giurgiu gheorghe: nu , ma refer la cea ai mancat inainte sa se declanseze mancarimile inainte de a incepe ceaiul

Filip Gabriel: mancam cu mult mustar si ketup

giurgiu gheorghe: pai e clar

giurgiu gheorghe: de acolo ti se trage

Filip Gabriel: imi place fff picant

giurgiu gheorghe: organismul in psoriazis este slabit si daca ii dai ceva care ni-i prieste pote declansa aceasta reactie alergica

Filip Gabriel: ce imi recomandati sa fac sa scap de mancarime macar 2-3 ore pe zi

giurgiu gheorghe: eu zica sa nu mai mananci condimente de loc cateva zile

giurgiu gheorghe: nu te mai atinge de mustar, si de celelalte , nici de alcool

Filip Gabriel: in viata mea nu am fumat si nu consum alcol deloc

Filip Gabriel: sunt anti tigari si anti alcol bere etc

Filip Gabriel: numa suc

giurgiu gheorghe: este bine acest lucru, insa tine un pic regim pana organismul se dezintoxica

Filip Gabriel: nu e o problema regimu

giurgiu gheorghe: nu sucuri gen fanta sau pepsi , cola ca si de acolo ti se poate trage

Filip Gabriel: hmm ...

Filip Gabriel: giusto e bun?

giurgiu gheorghe: inceara numai cu apa minerala

giurgiu gheorghe: nu stiu ca eu nu consum asa ceva

Filip Gabriel: cica ar fi natural

giurgiu gheorghe: tioate au chimicale care poate declansa alergii

Filip Gabriel: am o intrebare

giurgiu gheorghe: natural este cand storci o portocala

Filip Gabriel: in prospect scrie ca trebuie mancata o lamaie cu coaja cu tot

giurgiu gheorghe: ce-i facut da mana ta este natural

giurgiu gheorghe: da

Filip Gabriel: am mancat 2 bucati si am crezut ca vars stomacu afara

Filip Gabriel: ffff amara cu tot zaharu pe ea

giurgiu gheorghe: atunic las-o deoparte

Filip Gabriel: e neaparat sa manca cu tot cu coaja lamia?

giurgiu gheorghe: au fost pacienti care faceau salate de fructe si o puneau acolo

giurgiu gheorghe: nu te forta sa o mananci

giurgiu gheorghe: daca nu poti nu este o problema

Filip Gabriel: primu ceai o fost fff amar ... mama nu o pus destul zahar si mi-o crescut acidu la stomac ff mult

giurgiu gheorghe: nu de la ceai

Filip Gabriel: de la lamaie stiu

giurgiu gheorghe: in combinatie dcu sucul gastric de transforma in carbonat de calciu

giurgiu gheorghe: deci este o baza

giurgiu gheorghe: pe forum ai intrat

Filip Gabriel: de multe ori simt ca inebunesc de mancarimi ... si e rau cand is la lucru ca nu imi permit sa ma scarpin

giurgiu gheorghe: posteaza acolo intrebarile poate au mai avut si altii asemenea reactii si poate iti vor raspune

giurgiu gheorghe: oricum si aceasta discutie va fi postata acolo

giurgiu gheorghe: esti impotriva?

Filip Gabriel: nu e nici o problema

giurgiu gheorghe: poate au mai patit si altii si-ti vor raaspunde

Filip Gabriel: sa iau si calciu+magneziu?

Filip Gabriel: vitamine

giurgiu gheorghe: poti lua

giurgiu gheorghe: nici o problema

Filip Gabriel: doctoru zicea sa iau ca organismu pierde fff mult magneziu si calciu cand cade scoarta

giurgiu gheorghe: o fi adevarat si aceast lucru

giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic si nu pot face astfel de afirmatii

Filip Gabriel: inca cateva zile cat ma manca daca ma scarpin nu isi face nici un efect?

Filip Gabriel: ma scarpin doar pe anumite portiuni care ma inebunesc

giurgiu gheorghe: de fiecare data cand deranjezi leziunile prelungesti durata de vindecare si exista posibilitatea sa se extinda

Filip Gabriel: in general in fata si spate la tibile de la piceoare au aparut de 2 saptamani si apar in continoare parca

giurgiu gheorghe: daca organismul va raspunde la ceai ele vor incepe sa se opreasca si vor disparea chiar inaintea colovechi

giurgiu gheorghe: au fost deranjate si de alaceasta alergie cu mancarimi

Filip Gabriel: am citit pe forum ca pe pacienti ii doare leziunile .... pe mine nu ma doare nimic ..

giurgiu gheorghe: eventual poti consulta un medic alergolog

giurgiu gheorghe: cand ai si poliartrita sau reumatism peste psoriazis

Filip Gabriel: nu stiu ce este poliatrita ..eu am fost diagnosticat doar cu psoriasis si nimic altceva

Filip Gabriel: mi-am facut toate analizele si nu am nimic

giurgiu gheorghe: un fel de rumatism mai grav

giurgiu gheorghe: este bine , insa sistemul imunitar este slabit

Filip Gabriel: mama tata sora bunici .. nici unu nu are aceasta boala doar eu

giurgiu gheorghe: nu trebuie neaparat sa fi avut cineva

Filip Gabriel: toate rudele care ma vad se intreaba de unde am

giurgiu gheorghe: la tine a gasit terenul slab si a declansat

Filip Gabriel: la 19 ani a aparut un punct in cap .. nu i-am dat importanta ... si dupa 1 an a aparut o pata pe picioru drept .. nici aia nu i-am dat importanta

Filip Gabriel: m-am dus la vreo 6 dermatologi si ultimi 3 si-au dat seama ca e psoriasis

Filip Gabriel: alti au zis ca e o eczema

giurgiu gheorghe: la inceput asa spun

Filip Gabriel: primu a zis "eczema seboreica"

giurgiu gheorghe: ti-am spus la incepuit si ei nu-si dau seama

Filip Gabriel: toti ziceau ca a aparut pe baza de stress ..dar la mine nu era cazu .. nu sunt prea stresat cu nimic

giurgiu gheorghe: nu neaparat , sistemul imunitar a scazut sum un anumit prag

Filip Gabriel: recunosc ca nu prea am mancat fructe in cursu vietii (am 27 ani)

giurgiu gheorghe: mi-am adus aminte un pacinet a folosit pentru mancarimi frectia galenica

Filip Gabriel: nu stiu ce e aceasta

Filip Gabriel: eu de obicei ma scarpinam pana dadea singele afara

Filip Gabriel: si atunci ma linisteam

giurgiu gheorghe: la fermacie o gasesti inlocuieste spirtul

Filip Gabriel: acum am prea multe leziuni si nu mai imi permit luxu asta

giurgiu gheorghe: cand te scrpini prea mult la un moment dat creerul percepe mancarimea ca o durere si comanda sa incetezi

Filip Gabriel: da cred ca asa e

Filip Gabriel: preferam "durerea" asta decat sa ma mance

giurgiu gheorghe: sau cand faci baie cu apa fierbinte la fel

Filip Gabriel: nu fac bai prea calde de obicei

giurgiu gheorghe: e bine

Filip Gabriel: si acum in timp ce vorbesc cu dumneavoastra parca am gandaci pe sub piele ce circula prin tot corpu neratand nici o portiune

giurgiu gheorghe: "or fi ca in filme extraterestrii"

giurgiu gheorghe: mai glumim si noi

giurgiu gheorghe: ti-am spus mergi la un alergolog ca iti va da ceva si pentru mancarimi

Filip Gabriel: intr-o noapte cand am adormit dupa mult kin (cu pretena langa mine) .. a trecut o mancarime rapida si ffff puternica prin spate de parca m-ar fi curentat la 220 V si am sarit din pat ca ars .. de s-a speriat prietena

giurgiu gheorghe: este posibil si la emotii puternice s se declanseze

Filip Gabriel: am crezut ca ceva prieten m-a curentat in gluma .. cand colo e boala

Filip Gabriel:

Filip Gabriel:

Filip Gabriel: ca regim alimentar ce sugerati ?

giurgiu gheorghe: fara condimente si fara bauturi gazoase cu chimicale

giurgiu gheorghe: daca vezi ca de la un aliment incepe mancarimea lasa-l deoparte

Filip Gabriel: dulcurile ce parere aveti de ele?

Filip Gabriel: is contra?

giurgiu gheorghe: eu nu am nimic impotriva lor depinde de organismul tau cum le tolereaza

giurgiu gheorghe: tu trebuie sa vezi ce -ti preste si ce nu

giurgiu gheorghe: prieste (am mancat un i

Filip Gabriel has signed back in. (1/7/2007 5:22 PM)



Filip Gabriel: va multumesc pentru atentia acordata

Filip Gabriel: la revedere

giurgiu gheorghe: la revedere

 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic