joi, 18 ianuarie 2007

Irina

Am trimis 60 de euro, pe adresa dumneavoastra, deci prin western
union.Aveti
neviue de adresa mea: Irina Petronela Schmitt, 85- rue de Noertzange, 3861
Schifflange, Luxemburg, si nr.de control ca sa puteti ridica banii este:
1902376880.
Va rog sa-mi raspundeti daca ati luat banii.Ceaiul il puteti trimite la
adresa pe care v-am dat-o mai sus.M-am inscris si pe forum, am ceva o
reducere de 33 la suta??????
Cu tot respectul, irina
**************
Irina,

Sper ca ai trimis banii pe adresa corecta
GIURGIU GHEORGHE
Str. Stefan cel Mare Nr 6 VOLUNTARI ILFOV
Maine voi incerca sa-i ridic si s-ar putea ca tot maine sa plece coletul catre tine. Daca nu se va putea maine sigur va fi luni dimineata.

Ai verificat la banca si cu ultima cifra 2 cum ti-am trimis in ultimul mesaj si nici asa nu a mers?

Iti voi spune maine ce am rezolvat
Referitor la reducerea de care ai amintit cum este specificat si pe site , pentru a beneficia de ea , este necesar sa te inregistrezi personal la biroul Deniplant

giurgiu






 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic