marți, 16 ianuarie 2007

EDA

Numele meu este d. eda si m-ar interesa produsul dvs. pt.
> psoriazis.Mama nasei mele are psoriazis de aproape trei ani.Am cumparat
> din farmacii numeroase produse dar dupe o perioada de timp reapare pe o
> suprafata si mai mare.Acum are pe burta, cap,coate, picioare.As dori sa
> stiu din ce plante este facut(presupun ca nu le puteti spune pe toate)dar
> citeva macar.Deoarece mama nasei mele locuieste in Mioveni Arges as vrea
> sa achizitionez eu in numele dinsei dar nu stiu daca este valabila
> reducerea.
> cu
> multumiri
> eda
> dragnea

****************

Eda
Toate informatiile despre Deniplant sunt postate pe internet in mai multe site-uri
Daca intri pe www.giurgiugheorghe.ro de acolo poti ajunge peste tot
Se poate cumpara direct de la noi
Pentru a beneficia de reduceri este necesar ca prima data sa am o discutie cu persoana in cauza .
Putem trimite prin posta la orice adresa doriti, pretul fiind 150 lei pentru o luna de zile

giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic