vineri, 5 ianuarie 2007

Daniel

Stimate d'le Giurgiu Gheorghe,

  Nu e vorba de intermediere aici ! pur si simplu sunt oameni care nu vor
 sa vorbeasca despre afectiunea lor si ii vezi cum se macina. Incearca
 tot felul de alifii si isi taie pielita cu unghiera pe ascuns, cu greu
 l-am convins la prima comanda sa-si scoata o adeverinta medicala. Nu
 cred ca imi va fi usor sa-l conving sa vorbeasca si mai ales sa-i spun
 ce am postat pe forum. Eu am fost sincer cu dvs am avut si o discutie
 telefonica ieri seara, nu mi-ati zis nimic ca trebuie sa fiti contactat
 de persoana in cauza.

  Cu consideratie,
 Daniel S.

*******************
Daniel,

Pentru ca nu am stiut ca ceauiul ajunge in alta parte.

De la Iasi au mai fost si alte persoane care au facut acest lucru
si din acest motiv trimiterea prin posta in localitatea IASI a fost sistata
Este neplacut pentru persoanele care nu sunt implicate, insa acesta este
decizia care a fost luata astazi.

Daca persoana in cauza nu doreste sa stiu eu ca este bolnava(desi eu nu am
divulgat numele pacientilor fara acordul lor) sa mearga la medic la un
spital si sa se trateze, acolo tratamentele fiind si garantate.

Denis Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic