joi, 11 ianuarie 2007

Ileana din Canada

 Buna ziua d-le Giurgiu!
Am revenit cu intrebarile si vreau sa stiu cit cintareste tratamentul pt 3 luni si cite cutii de ceai sint? Vine cineva simbata in Canada si vreau sa stiu daca mi le poate lua.

Mai vreau sa stiu daca poate sa vina unul din cumnatii mei sa le ia, amindoi sint fratii sotului meu, deci acelasi nume (pt identificare).
Daca va fi sa vina, vor veni la adresa de pe internet? Puteti sa-mi confirmati adresa, va rog? Poate daca nu vor fi in orele de program,  puteti sa-mi dati o alternativa, considerind situatia putin mai speciala si timpul scurt?
Va multumesc si astept cit de repede raspunsul dvs.
 Ileana
*****************
Ileana,

Tratamentul pentru o luna(o cutie) are 30 pliculete a 1 g fiecare +cutia ,in jur de 50g

Asadar pentru 3 luni aproximativ 150 gr

Poate veni oricine dar sa-mi spuna pentru dumneavoastra

Pe mine ma poate gasi la birou maine intre orele 14-17

Sos Pantelimon nr 258, bl 47, sc C et 3 ap 142 interfon 42

Pentru alet detalii ma poate suna pe 0744827881

Cu stima

Gheorghe Giurgiu
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic