luni, 22 ianuarie 2007

Marinica

Stimate domn,
  Consider ca informatiile pe care mi le-ati oferit sunt necesare dar nu  si suficiente.
  De ce va zic acest lucru:
  1. oferta dv. nu se refera la plata prin ramburs sau prin alte
 instrumente de plata
  2. suma de 100 de lei/luna trebuie sa recunoastem ca ar trebui sa ofere
 niste garantii pentru tratamentul dv.
  3. atata timp cat dv cereti in avans suma de plata atunci cum pot
 considera ca dv. veti trimite coletul pe care i-l solicit si este cel
 prezentat cu avantajele care le aratati pe situ-ul dv.
 
  As dori sa-mi raspunde-ti si la aceste neclaritati pe care le-am
 solicitat, intrucat comertul virtual in Romania oricat de facil ni se
 pare ascunde diferite zone ascunse, ascunzisuri pe care consider ca dv.
 nu veti ezita sa le inlaturati.
 
  Cu consideratie,
  Marinica

 ******************
Domnule Marinica,

1. Voi copia aici ceea ce este scris pe site-ul www.deniplant.ro la adresele care vi le-am data anterior:

Am subliniat unde scrie ca nu folosim serviciul cu plata ramburs.
Pentru a beneficia de produsele DENIPLANT este necesar sa va prezentati la biroul DENIPLANT din :

Sos Pantelimon, NR 258, Bl 47 Sc.C, Et.3, Ap 142, interfon 42, Sector 2 Bucuresti ,cu programare prealabila la tel 021/2338973 sau 0744827881

Pentru a beneficia de reduceri trebuie sa va inscrieti in baza de date si sa activati pe Forumul DENIPLANT

Inscrierea in baza de date se face personal in baza buletinului de identitate si a talonului de pensii.

Pentru cei din provincie exista un serviciu postal care se ocupa cu trimiterea prin posta a produselor.
Nu folosim serviciul "cu plata ramburs"
Adresa de corespondenta unde trebuie sa expediati banii :
GIURGIU GHEORGHE
Of.p PIPERA , Cp 1, Oras VOLUNTARI Jud ILFOV
Alte relatii puteti primi prin:
E-mail : giurgiu@deniplant.ro ; psoriazis@digi.ro
sau Tel :021/2338973 sau 0744827881, FAX:0318158726
Va multumim pentru atentia acordata

2.In acest moment varianta vrac nu mai este disponibila Ne-am conformat cerintelor UE si am trecut la varianta dozata la pliculete zilnice

Asadar acesta varianta nu costa 100 lei ci 150 lei

Noi nu oferim nici o garantie la produs . Garantie va ofera farmaciile la medicamentele pe care le cumparati de acolo

De unde sa stiu eu daca organismul dumneavostra va reactiona pozitiv la acest tratament.? Au fost si pacienti(10-15 %) carora nu le-a raspuns organismul!

In general in prima luna sau a doua se poate vedea daca organismul raspunde sau nu

3.Aveti perfecta dreptate sa nu aveti nici o incredere daca ne trimiteti banii inainte . De aceea eu va sfatuiesc daca totusi vreti sa cumparati acest produs sa veniti personal la Bucuresti si sa-l luati personal.

Asa fac toti care nu au incredere in noi

Noi alt produs nu avem in afara de DENIPLANT .Ce interes am avea sa va livram un produs contrafacut cand noi suntem singurul producator

Daca am fi o firma pirat nu am avea postat pe internet toate datele inclusiv CV meu

3.b Va rog sa prezentati concret ascunzisurile pe care le-ati observat pe site-urile noastre

Noi nu avem nimic de ascuns drept dovada corespondenta acesta este postata pe internet la adresa :http://deniplant.blogspot.com/2007/01/marinica_22.html

unde poate fi citita de toata lumea

Asadar , inca o data precizam ca pentru siguranta dumneavoastra, va recomandam sa veniti personal la bucuresti pentru a obtine ceaiul si sa nu trimiteti banii prin posta .

In situatia data este mai bine pentru ambele parti

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic