vineri, 19 ianuarie 2007

Silviu

 Buna ziua! Numele meu este S. Silviu si sunt din Galati. Am fost
 diagnosticat cu Psoriazis acum 15 ani, varsta mea fiind 35. Boala a
 debutat  cu o afectiune in zona anusului care initial a fost considerata o micoza
 dar  ulterior, prin aparitia altor 'bubite' in zona inghinala, lucrurile s-au
 clarificat. In acest moment boala este prezenta pe coate, genunchi, scalp,
 usor pe fata, inghinal(apare si dispare) si putin la subrat. Singurul
 unguent este ELOCOM cu care ma dau pe fata, inghinal si la subrat. Pe
 coate  si genunchi folosesc o crema din extract de sanziene. Iar pe cap solutie
 DIPROSALIC.
 Va scriu cu speranta ca tratamentul indicat de dumneavoastra va reusi sa
 resolve/amelioreze problema mea. Daca aveti timp va rog sa-mi spuneti cum
 ar  trebui sa procedez ca sa incep un tratament cu DENIPLANT.
 Multumesc anticipat,
 Silviu S.
*****************
Silviu,
Detalii despre preturi si cum se poate obtine ceiul deniplant , poti gasi
la : http://www.deniplant.ro/oferta.htm
si la
http://www.deniplant.ro/comanda.htm
Dupa ce te documentezi , si te hotarasti ma poti contacta si la 0744827881
sau 021/2338973

giurgiu



 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic