luni, 29 ianuarie 2007

Maria B.

  In atentia d-lui Gh. Giurgiu
 Ma numesc B. Maria, am 35 ani, sunt din Braila. Prezint o plaga
 rugoasa la nivelul gatului care se extinde vizibil si dupa cate am am
 putut sa ma documentez de pe site-ul dvs am un psoriasis. Se pare ca
 prezint aceasta forma de boala de vreo 12 ani de cand am avut o reactie la
 nivelul fetei (mi s-a impietrit fata) in urma unui foarte mare necaz ce a
 condus la o mare o incarcatura neuropsihica. De atunci pe fata si la
 nivelul scalpului prezint niste descuamari, inrosiri si mancarimi numai in
 sezonul rece si cand am o perioada mai stresanta. Mentionez faptul ca
 aceasta eruptie mai severa de pe gat a survenit in urma unui stres
 puternic cand am fost diagnosticata cu tulburare anxioasa si atac de
 panica. Doresc cat se poate de urgent sa ma programez la DENIPLANT fiind
 astfel interesata sa urmez tratamentul prescris de o somitate in domeniu
 ca dvs. Astept raspunsul dvs cu mare speranta asa cum se intitulazeza si
 fundatia pe care o conduceti.
***********
Stimata Doamna Maria Bacanu,
In primul rand eu nu sunt medic si nici o somitate in acest domeniu.
Eu am fost bolnav de psoriazis si am reusit sa scap de acesta boala
Fundatia a incheiat programul PSORIAZIS acum avand alte teme de cercetare.
De produsul Deniplant se ocupa acum GIURGIU GHEORGHE AF
Asadar va recomandam sa mergeti la un medic dermatolog sa va puna un
diagnostic medical
Puteti veni la Bucuresti pentru o discutie si totodata sa primiti ceaiul
Deniplant VINEREA intre orele 14-16 cu programare la 0212338973 sau
0744827881
Alte detalii despre Deniplant puteti gasi la www.deniplant.ro

Cu stima
Gheorghe Giurgiu




Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic