sâmbătă, 28 decembrie 2013

tratati psoriazisul cu plante

Am vazut pe un forum ca tratati psoriazisul cu plante. Spuneti-mi si mie de ce plante e vorba ca am si eu o problema cu un psoriazis de peste 10 ani si nu-i dau de cap. Are ceva efecte secundare ca la mine e doar pe spate si un pic pe picioare acum si nu as vrea sa imi mai apara si in alte parti
Cu drag si Doamne ajuta.


Buna ziua
Deniplant este o pulbere de plante din care se prepara un ceai, cu lamaie si miere , ceai care trebuie baut zilnic timp de mai multe luni. Fara regim alimentar, fara unguente sau alte medicamente.
Plantele nu la puteti gasi la plafar sau in alta parte,  pentru ca o parte ele le cultiv personal iar alta parte o culeg dintr-o anumita zona din tara.
Deniplant nu are efecte secundare sau reactii adverse.
 
Daca dorit sa cumparati Deniplant puteti vei pe data de 10 01.14 la Bucuresti .
 
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic