luni, 9 decembrie 2013

am fost diagnosticata cu psoriazis vulgar.

Buna ziua! 
Ma numesc V......... A....... si am fost diagnosticata cu psoriazis vulgar. Boala se manifesta pe scalp, zona genitala si mai nou a aparut o pata si pe picior.
Am folosit ceaiul deniplat 2 luni, nu am avut rezultate dar nu acesta este motivul pentru care am intrerupt ci faptul ca nu am posibilitatea sa ajung la Bucuresti sa-l ridic personal si nici nu am pe cineva in Bucuresti care sa faca acest lucru.
Am urmat tratament cu     Dermovate si Triderm dar in urma folosirii prea indelungate am facut intoleranta la cortizon (cel putin asa mi-a explicat medicul dermatolog), dupa care mi-a recomandat Tinefcon dar nici atat nu am avut rezultate.
Momentan folosesc ceaiuri conform retetei d-nei Maria Treben, tin si regim alimentar si sper sa vad ceva rezultate.
Intrebarea mea este daca ar exista posibilitatea ca ceaiul deniplant sa fie procurat in alt mod decat venirea la Bucuresti.
Multumesc!
 
 
Buna ziua
Daca spuneti ca ati urmat 2 luni cu deniplant si nu ati vazut nici o schimbare , inseamna ca organismul nu a raspuns la aceste plante
Au fost si astfel de cazuri in care organismul nu a raspuns pozitiv
 
Din acest motiv consider ca nu are rost sa mai folositi aceste plante
Pentru cei din provincie care nu pot ajunge la bucuresti avem posibilitatea sa le trimitem prin posta, insa repet daca la dumneavoastra nu s-a vazut nimic cred ca nu aveti de ce sa mai cumparati.

Ceaiul Deniplant nu se poate consuma in paralel cu alte tratamente alopate sau alte ceaiuri. 
 
Sfatul pe care vi-l pot da este sa nu mai folositi unguente , ci numai creme simple.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic