sâmbătă, 14 decembrie 2013

am psoriazis generalizat pe tot corpul

Buna ziua,
Beau ceaiul Deni-plant de doua luni de zile si se vad deja rezultate.Desi am psoriazis generalizat pe tot corpul, unele leziuni mai mici chiar au disparut complet, iar acolo unde era suprafata mai mare afectata, in mijloc a aparut o insula de piele vindecata. Cu toate acestea pot spune ca au mai aparut si puncte noi, care insa nu s-au mai marit ca inainte. Eu cred ca o sa ma vindec daca o sa mearga tot asa. Dumneavoastra ce parere aveti. La ceilalti care folosesc ceaiul cum le merge.
Acum eu am ceai pana in luna februarie . Sa imi spuneti va rog cand trebuie sa vin sa mai iau.
Va doresc tot binele din lume pentru ca ne ajutati.

A............N........




Buna ziua

Faptul ca deja se cunoaste o imbunatatie la nivelul pielii , inseamna ca organismul a raspuns pozitiv si sunt 100% sanse sa va vindecati daca veti urma tratamentul cu ceai pana se vor vindeca toate leziunile.Nu trebuie sa va speriati daca mai apar puncte noi. Daca intrati pe forum  la adresa http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/index.php veti vedea ca si la alte persoane s-a intamplat acest lucru.
Pe site-ul nostru la adresa
 http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
gasiti toate datele cand vin la Bucuresti sa distribui ceaiul Deniplant.
Este bine sa sunati din timp la tel 0744827881 pentru a verifica si a stabili o programare.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic