miercuri, 4 decembrie 2013

psoriazis eruptiv

Nume: N....A.......
  Adresa Email: ...........
  Subiect: psoriazis eruptiv
  Mesaj: Am fost recent diagnosticat cu aceasta afectiune. Sunt din
  Craiova, am fost la doctorul Patrascu Virgil, seful clinicii de
  dermatologie , am folosit niste unguente dar rezultatele sunt f. slabe.

Doresc si eu sa incerc ceaiurile Deniplant.
Pt. inceput pt. o luna ,
  ulterior daca evolutia este favorabila voi continua pana la disparitia
  tuturor leziunilor de pe corp.
Cum pot sa cumpar acest ceai ?
Astept   urgent un raspuns .
Sa va dea D-zeu sanatate !

Buna ziua,

Plantele Deniplant se distribuie pe data de 06.12.13 intre orele 12-16 la biroul din bucuresti.

Adresa biroului este Sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142 sector 2

Daca sunteti din provincie si nu puteti veni sa le luati personal sau sa trimiteti pe cineva sa vi le ia, ne puteti trimite banii prin posta (mandat postal sau electronic)in perioanda 01.-12.13
si pe data de 06.12.13 cand ajung la bucuresti putem trimite plantele cu posta romana.
 
Plantele pentru 30 de zile costa 150 Ron +15 Ron taxele postale
Adresa postala unde se trimit banii este:
GIURGIU GHEORGHE
 Oficiul postal PIPERA (VOLUNTARI)
Casuta postala nr 1
Jud ilfov
cod 077191  

Alte detalii la 0744827881

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
Buna ziua, 

Va multumesc pt. raspunsul prompt !
As vrea sa-mi confirmati, daca am inteles bine, cum voi proceda pt. a primi ceaiul dvs., Deniplant , pt. o luna de zile . 

Va voi trimite banii ( 150 RON ), prin posta, la adresa mentionata de dvs. 
Inteleg ca, ceaiul il voi primi dupa data de 06.12.2013, tot prin posta !?

Este corect asa cum voi proceda ?
As aprecia f. mult o confirmare din partea dvs. 

Va multumesc mult !
Cu stima, 

 
 
Buna ziua
Prin posta trimtieti `165 RON si la ridicarea pachetului nu mai platiti nimic
Expedierea se va face cel tarziu pe data de 06.12.13 daca banii ajung pana atunci
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua, 

Am inteles perfect !
Asa voi face, inca odata va multumesc f. mult !

Cu stima,

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic