luni, 2 decembrie 2013

Am psoriazis de la apr. 3 ani,

Buna ziua,
 
Am psoriazis de la apr. 3 ani, adica de aproximativ 46 de ani. Atunci m-a atacat un « barbat », am suferit un soc foarte puternic, imediat dupa aceea mama spune ca au aparut primele leziuni. Medicina moderna nu stie cauza acestei boli. Eu cred ca, una dintre cauze cel putin, este un soc foarte puternic. Rezultatul putea sa fie cu totul alta boala, mortala, desfiguranta, debilitanta. Am avut mare sansa, am avut o viata destul de normala, am putut munci si am si un copil. Am avut intii leziunile pe pielea capului, apoi au « coborit », la coate, apoi la genunchi, apoi in talpi. De mai bine de 20-30 de ani, nu pot sa fiu mai precisa, sint localizate la talpi. Anul trecut au disparut complet, fara nici o logica, pesemne din cauza practicii de qigong. Apoi au aparut din nou, ceva mai rau ca inainte, ceva mai extinse. A crescut si stresul, ce-i drept. Acuma a aparut prima pata rosie la genunchi. Din copilarie nu am mai avut la genunchi.
 
As vrea sa vin sa discutam. Acuma locuim la Bucuresti. As vrea sa cumpar tratamentul dv. Va scriu adresa ca sa-mi trimiteti prin posta sau vin la dv.? Cum preferati. Pot sa trimit banii direct in cont, daca imi dati un numar de cont. As prefera asa, daca va convine. Daca nu, direct.
 
Va rog sa imi comunicati detaliile despre cum sa procedam in continuare.
 
Multumesc,

 

Buna seara

Eu vin in Bucuresti pentru a distribui plantele Deniplant pe data de 06.12.13 intre orele 12-16

Adresa biroului este Sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142 sector 2 .
In Bucuresti nu trimitem prin posta.
 
Pentru alte detalii puteti suna la 0744827881

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua,
 
multumesc de raspuns. Intre acele ore, asa departe de birou, nu am cum sa ajung :( Si nu are cine sa mearga sa ridice ceaiurile. Asta este, poate gasesc eu pe cineva sa vin la dv. in Pipera cindva. 
 
Multumesc, multa sanatae si spor la toate,
 
 
Buna seara
In Pipera este doar sediul social si nu distribuim plantele acolo.
Plantele sunt la biroul din pantelimon unde merg o data la patru saptamani.

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic