joi, 12 decembrie 2013

Am fost diagnosticat cu psoriazis vulgar si psoriazis al scalpului.

Buna ziua,

Am fost diagnosticat  cu psoriazis vulgar si psoriazis al scalpului.Mi s-a spus ca boala este la inceput. Am citit pe internet despre ceaiurile pentru tratarea psoriazisului si am inteles ca unii oameni chiar s-au vindecat ,inclusiv dumneavoastra. Ne putem intalni sa stam de vorba, sa-mi spuneti in ce constau ceaiurile? Eu momentan folosesc o crema si o solutie recomandata de medicul dermatolog, in urma unei consultatii. 

Va doresc o zi buna si astept raspunsul dumneavoastra!
 
Buna seara
Detalii despre Deniplant gasiti pe www.deniplant.ro
Pentru a cumpara aceste plante puteti veni la biroul Deniplant din Bucuresti pe data de 10.01.14 intre orele 12-16.
Adresa :Sos Pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142 sector 2
Alte informatii tel 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic