duminică, 15 decembrie 2013

au psoriazis de mai mult timp

Discutii de pe forum

 http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/psoriazis-planto-palmar-vt1549.html

 
Buna ziua tuturor,

O veste buna pentru cei care au descoperit ca au psoriazis de putin timp, la mine a inceput sa apara in urma cu 3 luni si jumatate iar acum am 12 zile de tratament cu ceai Deniplant.....surpriza !!! Aproape ca nu se mai cunosc locurile unde inainte erau leziunile, am ramas cu 3 unghii la care nu am ce face, va trebui sa astept sa creasca altele noi ( se si vad deja cum au inceput sa creasca) iar pe pielea capului e greu sa mai gasesc locurile care erau inainte cu probleme.
Nu cunosc cum actioneaza ceaiul la cei care au psoriazis de mai mult timp sau intr-o stare mai avansata dar din cate citesc aici exista o sansa de a ingenunchea boala asta urata si prin metode naturiste ca din celalalte, slava domnului sunt destule si cu efecte secundare nedorite.
Eu va doresc sanatate multa 


Buna ziua
 
 In general la cei care folosesc deniplant imediat ce boala psoriazis  se declanseaza, organismul raspunde mult mai repede. Pe masura ce boala se cronicizeaza, dupa folosirea medicamentelor alopate, s-a constatat ca organismul se adapteaza mai greu.
Important mai este si faptul ca folosirea ceaiului nu trebuie intrerupta brusc. Dupa ce nu se mai cunoaste nici o leziune, trebuie continuat cu pauze de o zi , doua, pentru a da posibilitatea organismului sa se dezobisnuiasca treptat de ceai si sa lucreze singur la parametrii normali.



 Buna ziua si multumesc pentru comentariu - raspuns .
Sa inteleg ca odata ce leziunile de psoriazis dispar in totalitate va trebui sa continui cu ceaiul o zi da una nu pentru intretinere pana ce organismul va lucra singur ? Ar fi super !!! Ca din cate vad si inteleg de pe aici sunt multi bietii de ei care nici nu se mai vad scapati de boala asta.
Eu pot sa spun ca sunt norocoasa caci nu am folosit pana acum nici un medicament in afara de Vitamina A pe care am luat-o oricum inaintea de a incepe cura cu ceai. Poate ca si de aici norocul meu de a vedea ca boala regreseaza. Pot sa spun ca ma chinui in fiecare zi sa il beau ceea ce pentru mine e un efort deosebit deoarece nu-mi place ceaiul ( ceaiurile ) deloc. Se vede treaba ca nu am de ales.
Ne auzim peste o saptamana cu vesti noi si pana atunci doresc tuturor sanatate maxima si vindecare in cel mai scurt timp !

_________________



Buna ziua
 Din anumite motive pielea se poate vindeca la suprafata mai repede, insa acele probleme interne sa nu se fi rezolvat definitiv. Daca am putea ace o analiza sa vedem daca s-au rezolvat si acele probleme ar fi nemaipomenit , insa nu se poate asa ceva deocamdata.
Din acest motiv este indicat sa se renunte treptat la ceai.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic